معاون پارلماني رئيس جمهور:

توسعه اشتغال پايدار يکي از مهمترين اهداف دولت يازدهم

معاون پارلماني رئيس جمهور در شوراي اداري سياهکل گفت :يکي از مهمترين اهداف دولت تا پايان برنامه ششم توسعه ايجاد اشتغال پايدار بر مبناي توانمندي هاي جوانان تحصيلکرده و متخصص است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران رشت ؛  

حجت الاسلام والمسلمين مجيد انصاري به عمر 20 ماهه تحريم هاي ظالمانه اقتصادي عليه ايران و کاهش صادرات نفت اشاره کرد و افزود : دولت با صرفه جويي در هزينه ها و اجراي سياست هاي اقتصاد مقاومتي با مشارکت مردم توانست بودجه کشور در سال 93 نسبت به سال 91 سه برابر افزايش يابد.

وي در ادامه با اشاره به مشکلات کمبود آب در کشور گفت :به دولت اجازه داده شده 8 ميليارد دلار از صندوق توسعه ملي کشور برداشت و ظرف سه سال براي رفع مشکلات کمبود آب هزينه کند.

ايرج نديمي، نماينده لاهيجان و سياهکل در مجلس شوراي اسلامي نيز در اين نشست گفت : دولت و مجلس براي حل مشکلات اقتصادي و تکميل طرح هاي نيمه تمام با هم تعامل و همکاري دارند.

حيدري فرماندار سياهکل نيز در نشست شوراي اداري اين شهرستان به مشکلات جوانان در زمينه اشتغال اشاره کرد و گفت : برخي از کارخانه ها شهرک صنعتي سياهکل تعطيل شده و نياز جوانان اين شهر را در اشتغال رفع نمي کند.

حجت الاسلام والمسلمين شکسته دل امام جمعه ي سياهکل هم به نبود مخزن آب آشاميدني در سياهکل اشاره کرد و افزود : به رغم بارش هاي شديد باران مشکل کم آبي در اين شهرستان به ويژه در فصل گرما جدي است.

انتهای پیام/س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.