عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی گفت: چشم‌اندازهای تشکیل حزب رهروان ولایت مشخص شده است و در حال حاضر ما مشغول جمع‌بندی بر روی جزئیات آن هستیم.

تشریح آخرین وضعیت حزب رهروان ولایت از زبان ایرج عبدی

ایرج عبدی در گفتگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های باشگاه خبرنگاران، با اشاره به تشکیل حزب رهروان ولایت اظهار داشت: چشم‌اندازهای تشکیل این حزب مشخص شده است و در حال حاضر ما مشغول جمع‌بندی بر روی جزئیات آن هستیم.

عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این حزب تا به امروز ثبت رسمی نشده است اضافه کرد: اکثر اعضای تشکیل دهنده این حزب همان اعضای فراکسیون رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی هستند.


وی افزود: شاخه‌ای از بیرون مجلس نیز به این حزب اضافه خواهد شد و آن شامل افرادی است که از دفاتر استانی و شهرستانی به حزب مذکور اضافه می شوند.

عبدی با بیان اینکه تا آخر اردیبهشت ماه برای ثبت رسمی حزب درخواست خواهیم داد تصریح کرد: ما علاقمند حضور پرقدرت این حزب هستیم. لذا برای اضافه شدن احزاب موجود به این حزب استقبال می‌کنیم و محدودیتی نخواهیم داشت. 


عضو فراکسیون رهروان ولایت در پایان خاطر نشان کرد: تعدادی از احزاب اصول‌گرای فعال نیز برای پیوستن به حزب رهروان ولایت اعلام تمایل کردند اما وی حاضر به ذکر نام این احزاب نشد.


انتهای پیام/

برچسب ها: رهروان ، شامل ، اردیبهشت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار