معاون امور شهری و محیط زیست منطقه 6 از ساخت ده آبنمای جدید علاوه بر بیش از 60 آبنمای شهری و پارکی موجود در سطح منطقه خبر داد.

افشین خدامی معاون امور شهری و محیط زیست منطقه 6 در گفتگو باخبرنگار شهری باشگاه خبرنگاران با اشاره به ساخت ده آبنمای جدید در این منطقه اظهار کرد: به منظور حفظ زیبایی‌های بصری و ارتقای چشم‌اندازهای فضای شهری در قلب پایتخت، بیش از ده آبنمای جدید  در خیابان‌ها و میادین‌ اصلی منطقه ساخته و نصب شده است. 

وی افزود: از جمله این آبنماها در خیابان قرنی ضلع جنوب پل کریمخان و تقاطع خیابان توانیر بزرگراه همت، جهت ایجاد زیبایی بصری همراه با شعارهای دینی احداث همچنین در ضلع جنوب شرقی تقاطع خیابان توانیر و بزرگراه و نیز ساخت آبنما در فضای سبز میدان شهرک والفجر صورت گرفته است. 

خدامی در خصوص مرمت برخی از آبنماهای سطح منطقه تصریح کرد: مرمت آبنمای خیابان جهان‌آرا (مقابل مسجد جمکران)، مرمت و بازسازی آبنمای پارک اقاقیا واقع در خیابان اعتماد زاده نیز انجام شده است. 

معاون امور شهری و محیط زیست منطقه در پایان گفت: اجرای نقوش برجسته فلزی و نقوش تمام فلزی به اشکال شمسه و ستاره به منظور نصب در سطح منطقه در مرحله جوشکاری و رنگ‌آمیزی است. 

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار