ناصر گلچین داور بین المللی ژیمیناستیک امسال به نمایندگی از ایران در مسابقات چلنج کاپ در قطر به قضاوت پرداخت.

گلچین در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: این مسابقات که چلنج کاپ نام دارد همه ساله 25الی 27 مارس برگزار می‌شود که امسال هشتمین دوره آن بود و به علت جوایز نقدی قابل توجه با استقبال خوبی از  جانب قهرمانان المپیک و جهان قرار می گیرد.

وی ادامه داد: این چهارمین سالی بود که من در این مسابقات شرکت کردم و در سه وسیله مقدماتی، حرکات زمینی، خرک حلقه و بارفیکس قضاوت کردم همچنین در این دوره طاهر علوی دیگر داور بین المللی نیز حضور داشت، خوشبختانه از قضاوت خودم راضی هستم و در ارزیابی داوران نمره بالایی گرفتم.

گلچین در ادامه گفت:‌ همچنین در این دوره سعید کیخا ملی پوش ژیمیناستیک کشورمان نیز حضور داشت که نتایج خوبی در دور مقدماتی کسب کرد اما در فینال نتوانست مقامی کسب کند، اما تجربه خوبی برای او بود تا با میدان‌های بین المللی بیشتر آشنا شود، من معتقدم بازیکنان ما بسیار توانمندند با حضور کم آنان در صحنه‌های بین المللی باعث کاهش اعتماد به نفس  و ایجاد استرس در آنان شده است.

وی در پایان گفت: داوری ژیمیناستیک علاقه بسیار زیادی می‌خواهد، یک داور بین المللی باید هر روز درباره مسائل داوری مطالعه کند و با مسئولین فدراسیون جهانی ارتباط بگیرد و اطلاعات خود را به روز کند چون اطلاعات داوری دائما تغییر می‌کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار