تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام با وجود امضاء قرارداد از ورود گیبسون به ایران نا امید شده و به دنبال جذب بازیکن خارجی دیگری است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ آمار مسابقات لیگ حرفه ای نشان می دهد که این لیگ بیشتر به لیگ بازیکنان خارجی تبدیل شده است و در این میان نگرانی تیم های بالای جدول نیز ضربه خوردن از بازیکنان خارجی است.

تیم پتروشیمی بندارمام صدرنشین فعلی جدول مسابقات نیز پیش از تعطیلات نوروز با جاناتان گیبسون بازیکن خارجی فصل قبل خود قرارداد امضا کرد تا بار دیگر با کمک این بازیکن به دنبال تکرار قهرمانی فصل قبل باشد اما گیبسون که بعد از مصدومیت به تازگی تمرینات خود را شروع کرده بود، بعد از چند هفته اعلام کرد که بار دیگر با مشکل مواجه شده و به این ترتیب امکان بازی در ایران برای وی وجود ندارد.

با توجه به این موضوع، مسئولان باشگاه پتروشیمی به فکر جذب یک بازیکن خارجی پست یک دیگر در مدت کوتاه باقیمانده افتاده اند. این در حالی است که ماریچ سنتر خارجی تیم هم رضایت ماهشهری ها را جلب نکرده است و ادامه استفاده از وی مشخص نیست.

بازیکن انگلیسی در راه دانشگاه آزاد

تیم بسکتبال دانشگاه آزاد هم که در حال حاضر ویدنف را به عنوان گزینه خارجی در اختیار دارد، برای مرحله پلی آف بازیکنی به نام رایان ریچاردز را در پست 5 جذب کرده است. بازیکن جاماییکایی- انگلیسی دانشگاه آزاد به زودی به ترکیب تیم اضافه می شود.

همچنین تیم مهرام تهران که حامد حدادی را از ابتدای دور برگشت به عنوان بازیکن خارجی مورد استفاده قرار داده است، در حال فراهم کردن مقدمات ورود تاکوان دین آمریکایی بازیکن خارجی دوم  تیم است.

41 امتیاز پیگرام برای گرگان

تیم شهرداری گرگان که تا حدود زیادی، چهارمی در لیگ حرفه ای را قطعی کرده است، استفاده زیادی از دو یار خارجی خود می برد. کورتنی پیگرام بازیکن آمریکایی تیم در بازی شب گذشته مقابل ثامن مشهد، 41 امتیاز برای گرگان به دست آورد و سم هاسکین دومین بازیکن خارجی تیم هم 15 امتیاز و 10 ریباند داشت.

امتیازات تیم ثامن مشهد نیز به بازیکنان خارجی این تیم اختصاص داشت. جیمی ویلیامز با 30 امتیاز و کوکیناس با 21 امتیاز و 11 ریباند، بیشترین امتیاز را برای تیم مشهدی به دست آوردند.

تیم های جنوبی صنایع ماهشهر و نفت آبادان نیز هر یک دو بازیکن خارجی و تیم پمینا یک بازیکن خارجی دارند.

هفت الماس قزوین که در لیگ حرفه ای با بحران روبرو شده است، تنها تیم بدون خارجی سوپرلیگ بسکتبال است.
انتهای پیام/
برچسب ها: گیبسون ، خارجی ، دانشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار