فیروز کریمی که ابتدا قصد نداشت به نشست خبری برود بازی امروز تیمش مقابل استقلال را در حد اروپا توصیف کرد.

مدافع میلان بازیکنان مقصر افول آث میلان هستندبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، فیروز کریمی  که ابتدا قصد نداشت به نشست خبری برود بازی امروز تیمش مقابل استقلال را در حد اروپا توصیف کرد.

سرمربی تیم فوتبال ملوان پس از  حضور در نشست خبری  که به دلیل اعتراض خبرنگاران و گلایه آنها بود  گفت:این بازی در سطح اروپا بود. پر از درگیری و خیلی دینامیک انجام شد و تماشاگران از تماشای آن راضی بودند.

فیروز کریمی گفت: روح الله عرب در اوج امادگی‌اش بود و مصدوم شد .آبشک و فرزاد حاتمی خریدهای نیم فصل ماست و فکر می‌کنم عرب مشکلش جایی است که باید برود نی بیندازد آنجا.

وی ادامه داد:در این مسابقه فقط محسن فروزان وقت کشی کرد و بقیه اوقات دو تیم فوتبالی زیبا، روان و تاکتیکی به نمایش گذاشتند.

وی افزود:بازی خوبی را از سوی دو تیم مشاهده کردیم و مسابقه سرشار از تاکتیک و طراوت بود. 

وی در ادامه اظهار داشت:ما برای هر مسئله‌ای شرح وظایفی داریم. جلوی رضا عنایتی با بازیکنم به صورت رمزی حرف می‌زدم و عنایتی متوجه نمی‌شد چه می‌گویم.

وی افزود:به بازیکنم  می‌گفتم 3 شد که عنایتی فکر می‌کرد این کلمه به معنی ضایع شدن است. در حالی که موضوع دیگری بود.البته باید بگویم تماشاگران و شرایط ورزشگاه نیز بسیار عالی بود. 


وی در مورد وضعیت ملوان گفت:  ان‌شالله شاهد بازی‌های خوب در آینده خواهیم بود.ما در این دیدار به جز یک دفاع وسط دیگر تعویضی نمی‌توانستیم انجام بدهیم و خدا پدر و مادر کادر پزشکی ما را بیامرزد که بازیکنان را رساند.

وی در مورد تصمیم برای رفتن  یا نرفتن به کنفرانس خبری گفت:ما برای هر مسئله‌ای برنامه‌ای داریم و با حساب و کتاب کار می‌کنیم. اینکه چه فردی را به کنفرانس می‌فرستیم جزو تاکتیک ماست برای شیر یا خط هم تاکتیک داریم.

گفتنی است کریمی روز گذشته هم به نشست خبری پیش از این دیدار نرفته بود.

انتهای پیام/
برچسب ها: جرمی منز ، میلان ، آث میلان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار