عربستان بیش از همه کشورهای دنیا از آمریکا سلاح خریداری می کند و امریکا برای اینکه این مشتری دست به نقد را از دست ندهد به او فرمان داد این جنگ را آغاز کند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شیراز؛ آیت الله ایمانی در خطبه ی اول نماز جمعه پس از توصیه به رعایت تقوی و پرهیز از محـــرمات به دو مورد اشاره فرمودند که یکی بازبینی اعمال و بازرسی کارهایی است که در طول شبانه روز انجام می دهیم و دیگری قانونمند بودن و قانون گرایی بود.

ایشان با اشاره به اینکه بازبینی اعمال خود مادر خوبی هاست افزودند: اگر این بازبینی در کار ما ساری و جاری باشد لغزش های ما کم و نکات مثبت ما فراوان می شود.

نماینده ولی فقیه در مورد اثرات بازبینی و بازرسی اعمال فرمودند: وقتی انسان اعمال خود را بازبینی ننماید بعد از مدتی در حال غرور و غفلت واقع می شود اما اگر این ارزیابی در طول شبانه روز یک بار داشته باشد می تواند نقاط ضعف را جبران کند؛ اگر در این روز و شب کار مثبت و خوبی انجام داده باشد از خدا طلب می کند که آن را بیشتر بنماید و خدای را بر این خوبی سپاس می گوید و طبیعیست که شکر پروردگار عالم نتیجه اش زیاد شدن نعمت است ، و در مقابل اگر کار زشتی انجام داده باشد استغفار می کند این ویژگی یاران اهل بیت و طرفداران مکتب اهل بیت است .

آیت اله ایمانی در مورد قانون مند بودن بیان کردند: قانون مند بودن خود مادر خوبیهاست و انسان را از بسیاری از خطاها حفظ می کند، به طور کلی در هر شرایطی که هستیم بکوشیم قانونمند باشیم نه قانون گریز و نه اینکه به فکر دور زدن قانون باشیم بلکه قانون را آنچنان که هست در زندگی خود به مرحله اجرا بگذاریم .

امام جمعه ی شیراز در خطبـــــه دوم نماز جمعه پس از سلام به ساحت پیامبر گـــرامی اسلام  و ائمه هدی صلوات الله علیهم اجمعین و دعوت به ترک رذایل و اکتساب فضایل اخلاقی اظهار داشتند :

در آستانه ورود به ماه رجب قرار گرفته ایم ماه رجب اولین ماه حرام در میان ماه های حرام اسلامی است و از حرمت ویژه ای برخوردار است آن را «رجب العصب» میگویند از بس رحمت پروردگار و فضل الهی بر مردم ساری و جاریست ، ماه روزه و ماه استغفار است و امیدواریم از برکات این ماه که فراوان می باشد بیشترین بهره را ببریم.

ایشان با اشاره به بیست و نهم فروردین، روز ارتش فرمددند: فردا مصادف است با روز ارتش و روز نیروی زمینی و بلافاصله یکی دو روز بعد مصادف با تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است، روز ارتش دقیقاً می توان گفت هفتاد روز بعد از اولین بیعت گروهی از ارتش با امام راحل است.

نماینده ولی فقیه در مورد توطئه دشمنان اسلام اینگونه توضیح دادند: در این مدت هفتاد روز تمام توطئه ها از سوی عناصر ضدانقلاب و عناصر وابسته به خارج برای تضعیف ارتش انجام گرفت و امام با درک این خطر که دشمن دارد کجا می زند و می خواهد کجا را بشکند به عنوان فرماندهی کل قوا 29 فروردین را روز ارتش و روز نیروی زمینی اعلام کرد.

ایشان این روز را به همه عزیزان نیروی مسلح تبریک و تهنیت عرضه کردند.

آیت اله ایمانی با اشاره به حملات آل سعود به مردم یمن فرمودند: عربستان بیش از همه کشورهای دنیا از آمریکا سلاح خریداری می کند و امریکا برای اینکه این مشتری دست به نقد را از دست ندهد به او فرمان دادند این جنگ را آغاز کند.

ایشان افزودند: عربستان از این حمله چند هدف داشت : 1-  او به دنبال این بود که رئیس جمهور معزول را حفظ کند و تروریست های القاعده را در یمن نگه بدارد 2- هدف دومش این بود که انصارالله و ارتش و نیروی های مردمی را در هم بشکند و هدف سوم تجزیه و تقسیم یمن بود که استان های هم مرز با عربستان را در اختیار نیروهای وفادار به عربستان قرار بدهند و قسمت دیگر را در اختیار یمن قرار دهد، همانگونه که در گذشته هم یکبار این قصه انجام گرفته بود .

ایشان به بی تفاوتی دنیا اشاره داشتند و اظهار کردند: دنیا تا به کی باید نظاره گر بی تفاوت باشد و این صحنه ها را ببیند، یک بار در غزه کودک کشی اسرائیل را دیدند و امروز در یمن کودک کشی را توسط خادم الحرمین شریفه، کسانی که خودشان را مدافع منافع مسلمانان جهان می دانند اما امروز مسلمانان ایران امنیت رفتن زیارت خانه خدا را در کشور عربستان از دست داده اند و این بدبختی است برای جامعه اسلامی.

انتهای پیام/ز

برچسب ها: آمریکا ، سلاح ، حمله ، یمن ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.