معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 6 از احداث اولین مرکز ارائه خدمات اجتماعی و رفاهی در مرکز پایتخت در جهت توانمند سازی‌ کار‌آفرینان و اقشار در معرض آسیب در 870 متر مربع خبر داد.

حبیب اله‌ غفوری معاون اجتماعی‌ و فرهنگی منطقه 6 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به احداث اولین مرکز ارائه خدمات‌ اجتماعی و رفاهی در مرکز پایتخت اظهار کرد: اولین مرکز ارائه خدمات اجتماعی، فرهنگی و رفاهی‌ محلات مرکزی تهران در جهت رشد کار آفرینی و توانمند سازی‌ اقشار آسیب پذیر در مجموعه‌ای به مساحت 870 متر مربع احداث می‌شود. 
 
وی تصریح کرد: این مرکز با هدف حمایت از تولیدات و ایجاد بازارچه‌هایی با عرضه محصولات کار‌آفرینان، برپایی همایش‌ها و  حمایت‌ از طرح‌های داخلی در راستای رشد و توسعه ایده‌های برتر ویژه افراد تحصیل کرده احداث می‌ شود. 
 
معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 6 ادامه داد: حمایت‌های مالی،‌کمک هزینه ادامه تحصیل‌ و تهیه جهیزیه، هزینه‌های درمانی و .... از جمله برنامه‌های در نظر گرفته شده در این  مرکز است که هم اکنون با مشارکت خیرین و ngo در مدارس و دانشگاه‌های سطح منطقه در حال اجراست. 
 
 غفوری گفت: برپایی کتابخانه‌ تخصصی کارآفرینان و نیز تشکیل بانک اطلاعاتی طرح‌ها و ایده‌های نوین از دیگر برنامه‌های  پیش‌بینی شده در این مجموعه است. 
 
وی در خصوص راه اندازی مرکز مشاوره در این  مجموعه افزود: استقرار گروه‌های مشاوره  در این مجموعه افزود: استقرار گروه‌های  مشاوره  از جمله مشاوره‌ خانوادگی، تحصیلی، ترک اعتیاد، ازدواج و .... به منظور کاهش آسیب‌های اجتماعی که به صورت رایگان در اختیار مراجعه کنندگان قرار می‌گیرد از دیگر برنامه‌های این مرکز است. 
 
معاون اجتماعی‌ و فرهنگی منطقه در پایان تاکید کرد: همچنین با هدف کاهش آسیب ‌های اجتماعی نیز کارگاه‌های آموزشی و نشست‌های ویژه‌ والدین و دانش آموزان در سطح مدارس منطقه اجرا می‌شود. 
 
انتهای پیام/
برچسب ها: اولین ، اقشار ، تیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار