مركز بسیج سازمان صدا و سیما با همكاری سازمان سینمایی و هنرهای نمایشی دفاع مقدس نقش اقوام را در هشت سال دفاع مقدس با ساختارهای مختلف به نمایش می گذارد.

توجه جدی به نقش اقوام در دفاع مقدسبه گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی رسانه ملی محمود عاطفی در جمع مدیران كل مراكز صدا و سیما با اعلام این خبر افزود : با هدف احیاء و بالندگی مركز بسیج سازمان، برنامه پنج ساله این مجموعه در حال تدوین است.

وی با اشاره به اینكه اقدامات رسانه ای بسیج صدا و سیما هیچ گونه تزاحم و دخالتی با دیگر بخش های تولیدی رسانه ملی نداشته و نخواهد داشت ، اضافه كرد: استفاده از ظرفیت های نرم افزاری و سخت افزاری سازمان مصداق واقعی شعار راهبردی "بسیج یعنی همه همكاران صدا و سیما" بوده است.

عاطفی حضور موثرتر در فضای مجازی و مقابله با شبكه های مضر و معاند ماهواره ی را از اولویت های مهم اقدامات بسیج صدا و سیما برشمرد و تصریح كرد : تلاش می كنیم صدای مردم مظلوم منطقه را از طریق نقش آفرینی در تولید و پخش اخبار و گزارش های خبری به گوش آزادی خواهان جهان برسانیم.

رئیس مركز بسیج صدا و سیما توجه مستمر به مناطق عملیاتی و یادمان های دفاع مقدس را از مصادیق بارز گسترش روحیه جهاد، مقاومت و ایستادگی عنوان كرد و افزود: نقش هشت مركز استانی حوزه سرزمینی دفاع مقدس در انعكاس تصویری كاروان های راهیان نور نوروز امسال موثر و ستودنی بود.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار