روابط عمومی باشگاه پرسپولیس گفت: مسئولان باشگاه در صدد هستند تا مشکل مالیاتی بازیکنان طی یکی،‌ دو روز آینده حل شود.

مشکل مالیاتی سرخ پوشان به زودی حل می شود/ برانکو را از هتل بیرون نکردند!به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ، قدوسی در گفتگو با رادیو جوان در خصوص اخراج شدن برانکو از هتل گفت: این موضوع صحت ندارد و زمانی که برانکو سرمربی تیم ملی بود در گلشهر اقامت داشت و هتل آپارتمان‌هایی در آنجا وجود دارد که برانکو نیز علاقه زیادی به این محل دارد و درخواست کرد که اسکان وی در آنجا صورت گیرد، بر همین اساس قرار است برانکو به همراه دستیارانش در این محل اقامت پیدا کنند.
 
وی درباره مشکل مالیاتی برخی از بازیکنان پرسپولیس تصریح کرد: باید بگویم که مشکل مالیاتی بازیکنان در بازی قبل نیز وجود داشت و قرار است مسئولان باشگاه طی یکی،‌ دو روز آینده اقدامات قانونی لازم را انجام دهند و صحبت‌هایی را با مسئولان مالیات داشته باشند و به طور حتم این مشکلات حل خواهد شد و جای نگرانی ندارد.
 
وی بیان کرد: تیم دوشنبه عازم قطر خواهد بود و کارهای اداری بازیکنان طی روزهای آینده حل می شود.
 
قدوسی افزود: مسئولان باشگاه عربستان اطلاعات کاملی از بازیکنان پرسپولیس دارند و از مصدومیت تک تک بازیکنان آگاه هستند و رصد کاملی دارند.
 
قرارداد برانکو یک فصل و دو ماه است و به طور حتم وی سرمربی تیم پرسپولیس خواهد بود و فکر می کنم برانکو می تواند پرسپولیس را از وضعیت پیش آمده خارج نماید.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: قدوسی ، باشگاه ، پرسپولیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار