مسابقات لیگ جوانان و امید تنیس روی میز باشگاههای کشور در سنندج با قهرمانی تیم میزبان به پایان رسید.

لیگ جوانان و امید پینگ پنگ به ایستگاه پایانی رسیدبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، دور برگشت رقابت های لیگ جوانان و امید تنیس روی میز  که از روز گذشته با سرداوری داریوش ضرغامپور در دو گروه آغاز شده بود، امروز با قهرمانی سسندج به کار خود پایان داد.

  تیم های شهرداری سنندج، مقاومت بسیج، هیئت قم و هیئت بابل در گروه یک حضور داشتند و  در گروه دوم نیز مسابقات نیز موسسه حقوقی پدرام، مناطق نفت خیز جنوب، ژیوم بابل، پیمانکاری نگهبان اصفهان و هیئت رامهرمز به میدان رفتند.
 
در گروه یک این رقابت ها تیم شهرداری سنندج با 14 امتیاز و مقاومت بسیج نیز با کسب 12 امتیاز رده های اول و دوم را به خود اختصاص دادند.
 
 در گروه دوم نیز تیم موسسه حقوقی پدرام بدون شکست تیم اول گروه  شد و تیم مناطق نفت خیز جنوب با یک باخت در رده دوم ایستاد تا به مرحله نیمه نهایی راه بایند .
 
 در دیدارهای مرحله نیمه پایانی تیم شهرداری سنندج با شکست مناطق نفت خیز جنوب و تیم مقاومت بسیج با پیروزی مقابل مؤسسه حقوقی پدرام به فینال راه یافتند که در دیدار نهایی شهرداری سنندج 5 بر 3 مقاومت بسیج را برد و به عنوان قهرمانی دست یافت . مقاومت بسیج دوم شد . دو تیم موسسه حقوقی پدرام و مناطق نفت خیز جنوب نیز به مقام سوم مشترک رسیدند.

انتهای پیام/
برچسب ها: تنیس ، لیگ ، نوجوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار