حسین مقیمی گفت : برگزاری انتخابات بر عهده وزارت کشور بوده که تمام تلاش بر این است در برگزاری آن قانون به درستی اجرا شود .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اهواز؛محمد حسین مقیمی عصر روز در جلسه شورای اداری استان خوزستان با اشاره به اینکه مردم​سالاري ديني جايگاه بالايي در ایران دارد ، گفت : مسئولان در کشور به طور مستقیم و غیر مستقیم بارأي مردم انتخاب مي​شوند .

معاون وزیر کشور ادامه داد: در سال جاری دو انتخابات مهم مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری را پیش رو داریم که هر دو در یک روز برگزار می شود و باید برای برگزاری آن امکانات لازم در اختیار استانداری ها قرار گیرد و همچنین شرایط برای حضور گسترده مردم و داشتن محیطی ایمن و بدون تخلف فراهم شود و این انتخابات باید فضای همدلی و هم زبانی در کشور  را به وجود آورد .

مقیمی در ادامه خاطر نشان کرد: احزابي كه مجوز رسمي دارند برای برگزار کردن جلسات نيازي به گرفتن مجوز ندارند ،طبق قانون حمایت از آنان و برقراری امنيت از وظایف اصلی وزارت کشور است و اميدوارم شاهد شكوفايي احزاب مختلف در کشور باشيم.


معاون وزیر کشور در پایان تصریح کرد: هر آنچه از بیت المال در تهیه امکانات به منظور اجرای این انتخابات استفاده می شود ،باید در نهایت عدالت برای برگزاری انتخابات به کارگرفته شود تا مردم اعتماد بیشتری برای حضور در صحنه انتخابات داشته باشند.

انتهای پیام/ع 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.