شهردار منطقه 6 از ساماندهی میدان هفت تیر با جمع آوری و حمل ضایعات مازاد در فضای مترو در اجرای فاز دوم ساماندهی این میدان خبر داد.

عظیم بابایی شهرداری منطقه 6 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اجرای فاز دوم ساماندهی میدان هفت تیر اظهار کرد: قسمت میانی این میدان چند سالی که تحویل کارگاه مترو بود که اخیرا تحویل منطقه شد و ضایعات و وسایل مازاد در فضای مترو با 10 کامیون حمل و نخاله‌ها و خاک‌های موجود با 200 کامیون منتقل شد.

وی ادامه داد: زمین خاکی قسمت میانی میدان هموار و حضار کارگاهی فرسوده در 400 متر طول جمع‌آوری و همچنین کانکس‌های فرسوده مترو جمع‌آؤری و وضعیت حصار کارگاهی مربوط به مترو در ضلع غرب میدان اصلاح شده است.

شهردار منطقه در خصوص نصب نرده های ترافیکی تصریح کرد: در بیش از 500 متر طول نرده‌های ترافیکی نصب و فضای خالی موجود در میدان نیز شن‌ریزی، همچنین آسفالت میانی میدان مطلق به مترو در چند نوبت حذف و تابلوهای بزرگ و فرسوده مترو نیز جمع‌آوری شده است.

بابایی در پایان عنوان کرد: سقاخانه قدیمی موجود در محل تخریب و جمع آوری و با هماهنگی سازمان زیباسازی نقاشی‌های دیواری موجود در میدان نیز ترمیم و باآفرینی شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: منطقه 6 ، فرسوده ، هفت تیر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار