سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: در جلسه امروز درباره بحث بدن سازی تیم با افشارزاده صحبت کردم و مربی متقاعد شد که بدنسازی مشکل تیم استقلال نیست.

صحبتهایم بر روی افشار زاده تاثیر گذاشت/ بدنسازی مشکل استقلال نیستبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ، امیرقلعه نویی پس از خروج جلسه با افشار زاده اظهار داشت: در جلسه امروز درباره نتیجه گیری تیم صحبت‌هایی صورت گرفت و درباره مسائل کارشناسی مثل رفتار شناسی و روانشناسی تیم نیز بحث و تبادل نظر انجام شد.
 
وی در خصوص اینکه افشار زاده در روز گذشته گفته که از نتایج تیم راضی نیست بیان کرد: باید بگویم که ما هم از نتایج بدست آمده تیم راضی نیستم اما مسئولیت نتایج مستقیم تیم با من خواهد بود و صحبت‌هایی با افشار زاده انجام شد که بیشتر مسائل درون خانوادگی ربط پیدا می کرد.
 
قلعه نویی تصریح کرد: بحث مشکلات مالی نیز در جلسه امروز مطرح شد و افشارزاده زحمات بسیار زیادی را برای تیم کشیده سبک دست نیز قول‌هایی را برای پرداخت پول به بازیکنان داده است.
 
وی درباره اینکه افشارزاده روز گذشته در خصوص مشکل بدنی بازیکنان انتقاداتی داشت عنوان کرد:در این جلسه یک صحبت‌هایی درباره این مساله انجام شد و توضیحاتی ارائه شد و افشار زاده متقاعد شد.
 
انتهای پیام/

برچسب ها: استقلال ، جلسه ، افشا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار