200 ورزشکارهمدانی شب " لیله الرغائب" را در مناطق عملیاتی غرب کشور میهمان شهدا خواهند بود.

دبیر شورای بسیج ورزش استان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران همدان گفت: نزدیک به 200 نفر از ورزشکاران همدانی ضمن بازدید از مناطق عملیاتی غرب کشور در برنامه صعود سراسری به "بازی دراز" شرکت خواهند کرد.


علیرضا شمسی پور اظهار کرد: این اردو از 2 اردیبهشت به مدت 3 روز برگزار می شود و ورزشکاران در این سفر معنوی از مناطق عملیانی ثلاث باباجانی، دره شهدا، سرپل ذهاب، یادمان شهید چمران در پاوه، ازکله، قصر شیرین، پادگان ابوذر و یادمان مرصاد بازدید می‌کنند و با رشادت‌های شهدای هشت سال دفاع مقدس آشنا می‌شوند.


وی تاکید کرد: وظیفه ما این است هر آنچه در توان داریم برای برگزار کردن سالگرد این عملیات غرورآفرین بکار گیریم و بتوانیم این دلاور مردی رزمندگان اسلام را به جوانان و ورزشکاران استان معرفی کنیم.


دبیر شورای بسیج ورزش استان افزود: برگزاری سفرهای معنوی راهیان نور تداعی کننده خاطره های دوران دفاع مقدس است و آن دوران طلایی گنجینه‌ای است که در اختیار ما قرار گرفته است و نباید هیچگاه فاصله ما با این گنجینه زیاد شود.


شمسی پور تصریح کرد : یکی از ویژگی های این اردو این است که ورزشکاران در شب" لیله الرغائب"یکی از زیباترین شب های ماه رجب در کنار مزار شهدای خواهند بود .

انتهای پیام/د


برچسب ها: همدان ، ورزشکار ، مهمان ، شهدا ، آرزو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.