ماکودی به همراه کفاشیان و علیزاده بر سر تمرینات تیم ملی فوتسال و فوتبال زیر 19 سال بانوان حاضر شدند و با مسئولین تیم ها به گفتگو پرداختند.

 به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ در پی حضور رئیس فدراسیون فوتبال تایلند در آکادمی ملی فوتبال، وی به همراه مسئولین فدراسیون فوتبال ایران بر سر تمرینات تیم ملی فوتسال و فوتبال زیر19 سال بانوتن حاضر شدند و دقایقی را با کادر فنی تیم ها به گفتگو پرداختند.

در بازدید مسئولین دو فدراسیون ایران و تایلند و رئیس آکادمی ملی فوتبال از تمرینات تیم ملی فوتسال، المیرا ثمینی پور، سرپرست تیم ملی فوتسال خطاب به ماکودی، رئیس فدراسیون فوتبال تایلند گفت: تمرینات تیم ملی فوتسال بانوان به منظور حضور در رقابتهای قهرمانی آسیا به میزبانی مالزی در حال پیگیری است.

 این تیم پیش از اعزام به مالزی در یک تورنمنت چهار جانبه فوتسال به میزبانی روسیه و با حضور تیم های مجارستان، اسپانیا و روسیه شرکت خواهد کرد. 

وی در پاسخ به سوال ماکودی که تیم ملی فوتسال چه افتخاراتی تاکنون کسب کرده است گفت: در رقابتهای داخل سالن اینچئون کره جنوبی این تیم توانست تمام حریفان سرسخت خود را شکست دهد و در فینال برابر ژاپن قرار گرفت و در ضربات پنالتی این بازی را با نتیجه یک بر صفر واگذار کرد.

ثمینی پور درباره فعالیت تیم ها در رقابتهای لیگ برتر گفت: 12 تیم در رقابتهای لیگ برتر حضور داشته و مسابقات فوتسال در لیگ های دسته یک، دو و سوم را نیز برگزار می کنیم. این بازیکنان چیکیده از بهترین فوتسالیست های حاضر در ایران هستند.

ماکودی ضمن آروزی موفقیت برای تیم ملی فوتسال بانوان گفت: هر زمان که این تیم به تایلند سفر داشته باشد بدون شک بهترین امکانات را در اختیارایان می گذاریم تا در شرایطی مطلوب تمرینات خود را پیگیری کنید.

پس از بازدید رئیس فدراسیون فوتبال تایلند از تمرینات تیم ملی فوتسال بانوان، اعضا از امکانات دیگر آکادمی ملی فوتبال بازدید کردند.

در ادامه این بازدید مسئولین بر سر تمرینات تیم ملی فوتبال دختران جوان حاضر شدند و با امیر شقاقی، سرمربی این تیم گفت و گو کردند.

امیر شقاقی در این دیدار درباره برگزاری تمرینات تیم ملی زیر 19 سال گفت: این تیم در رقابتهای مقدماتی قهرمانی آسیا تیم های سریلانکا و فلسطین را شکست داد و به مرحله نهایی مسابقات که در چین برگزار می شود، راه یافت. ما اردوهای تدراکاتی و بازیهای مستمری را پشت سر گذاشته ایم و امیدوارم با آمادگی کامل به مسابقات اعزام شویم.

سرمربی تیم ملی فوتبال زیر 19 دختران ادامه داد: تیم ملی زیر 19 سال در سال گذشته یک دیدار تدارکاتی با تیم ملی ازبکستان برگزار کرد و اکنون اردوهای تمرینی خود را پشت سر می گذاریم. پیش بینی چند بازی دوستانه با کشورهای همجوار را در دستور کاری خود داریم که امیدوارم با برگزاری بازیهای دوستانه تیم آماده ای رابه مسابقات اعزام کنیم.

وی همچنین از رئیس فدراسیون فوتبال تایلند خواست تا یک اردوی تدارکاتی در این کشور برگزار کنند و تیم ملی جوانان بانوان با تیم ملی جوانان تایلند دیداری دوستانه داشته باشد که مورد موافقت ماکودی قرار گرفت.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار