سیاسی بعد از حضور در باشگاه پرسپولیس، پرونده‌های دوران غیبتش در باشگاه برای بررسی را خواسته و این موضوع دلخوری نژادفلاح را در پی داشته است.

اقدام سیاسی عامل نرفتن نژادفلاح به قطر شد/سیاست نخ نمای خادم در قبال اتفاقات پرسپولیسبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران همین امر باعث شده نژادفلاح موضع بگیرد و از همراهی پرسپولیس برای حضور درقطر امتناع کند.

تماس تلفنی مشکوک به سیاسی

حضور سیاسی در باشگاه بیش از یک ساعت به طول نکشید چرا که سیاسی طی یک تماس تلفنی به سرعت باشگاه را ترک کرد. معلوم نیست این تماس از چه کسی گرفته شده است.این تماس مشکوک باعث شد که سیاسی به سرعت باشگاه را ترک کند.

سیاست نخ نمای خادم در قبال اتفاقات پرسپولیس

یک تصمیم ساده از سوی خادم میتواند تمام مشکلات اخیر پرسپولیس را برطرف کند اما نمی‌دانیم چرا خادم از اتخاز چنین تصمیمی خودداری می‌کند، پرواضح پیداست دو پادشاه در یک اقلیم نمی‌گنجد مگر میشود یک باشگاه دو مدیر با اختیارات یکسان داشته باشد و هرکس ساز خودش را بزند.

هیات مدیره فرمالیته پرسپولیس هم قدرتی ندارد هرچند خادم تصمیمات این چنینی را بر عهده ندارند نمی‌توانند چنینی تصمیماتی را اتخاذ کنند، تداوم این شرایط پرسپولیس را به سردرگم‌ترین تیم لیگ برتری تبدیل می‌کند.

واقعا کسی نمیداند در این تیم چه مسئولیتی است، مدیران و کارمندان، سرپرستان و بازیکنان نمی‌دانند از سیاسی حرف شنوی داشته باشند یا دستورات نژاد فلاح را اجرا کنند.

مشکلی که خادم با یک اشاره می‌تواند حل کند اما افسوس که نمی‌دانیم چه دستهایی پشت پرده است تا این چنین شاهد نباشیم که دیگران این تیم پر هوادار را مسخره کنند.

عباس‌زاده به قطر نمی‌رود

عباس‌زاده مهاجم پرسپولیس به علت مشکل مصدومیت به قطر نمی‌رود. پزشکان تیم پرسپولیس به برانکو بیان کردند که این بازیکن به هیچ وجه نمی‌تواند بازی کند.

بر این اساس برانکو از استفاده این بازیکن در بازی با لخویا صرف نظر کرده و وی در تهران قرار است فیزیوتراپی کند.

ناراحتی سیاسی از اقدام هدایتی

سیاسی از اقدام هدایتی ناراحت شده است. وی بیان کرده کسی که عاشق باشد این چنین منت نمی‌گذارد.

گفتنی است هدایتی لیست هزینه هایی که برای باشگاه پرسپولیس متقبل شده منتشر کرده است، این موضوع باعث شده که سیاسی از اقدام هدایتی ناراحت شود.

حل مشکل خروج نور‌محمدی 

رضا نور‌محمدی مدافع پرسپولیسی به علت بدهی مالیاتی برای خروج از کشور دچار مشکل شده است و باشگاه پرسپولیس در پس برطرف کردن مشکل نو‌ر‌محمدی است.

نبود نژادفلاح هم در فرودگاه به مشکلات نورمحمدی اضافه کرده است. به هرحال نورمحمدی با تاخیر به فرودگاه رسید اما مشکل وی برای خروج برطرف شد.

پندار خمارلو مدیر رسانه‌ای باشگاه پرسپولیس بیان کرد که همه بازیکنان به فرودگاه آمدند و هیچ غایبی برای حضور در قطر نداریم.

برانکو لیست نفراتش را به باشگاه داد

شنیده‌ها حاکی از آن است که برانکو لیست نفراتی را برای فصل بعد به باشگاه پرسپولیس داده است.

عبدی به کادر فنی پرسپولیس اضافه می‌شود/درخشان هم در کادر باشگاه پرسپولیس حاضر می‌شود

گفته میشود که سیاسی، عبدی را به باشگاه دعوت کرده تا در مورد عملکرد برانکو در طول حضورش در پرسپولیس توضیحاتی دهد اما موضوع ادامه همکاری عبدی با باشگاه پرسپولیس در این مسئله بیشتر مورد توجه است.

سیاسی در خصوص جلسه با عبدی بیان کرده که حضور این مربی در کادر‌فنی منوط به تصمیم کمیته فنی است.

گفتنی است حمید درخشان در باشگاه پرسپولیس حاضر شده و در جلسه سیاسی با عبدی هم حضور پیدا کرده است.

گفتنی است کاروان تیم فوتبال پرسپولیس در فصل 5 ستاره اینتر کنتینانتال دوحه اقامت خواهد کرد. 

تاج پرسپولیس را پولدار  کرد 

از گوشه و کنار شدیم که  سازمان لیگ پیش از سفر پرسپولیس‌ها به قطر بخش از مطالباتشان را از حق پخش پرداخت کرد، تا سرخپوشان در دوحه دغدغه‌ مالی نداشته باشند بد نیست بدانید تاج رئیس سازمان لیگ شخصا وارد عمل شد و به پرسپولیسی‌ها کمک مالی کرد. 

انتهای پیام /

برچسب ها: سیاسی ، پرسپولیس ، برانکو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
هوادار
۱۷:۰۵ ۳۱ فروردين ۱۳۹۴
واقعا برای وزارت ورزش متاسفیم که فردی نالایق را برای حل مشکلات و خصوصی سازی پرسپولیس انتخاب کرده و خدا از شما نگذرد که باعث شداید تا قلب میلیونها هوادار رنجیده شود
آخرین اخبار