وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: سیاست مبارزه با فقر غذایی را در سال 94 دنبال می‌کینیم که در این طرح 10 میلیون نفر مورد پوشش قرار می گیرند.

 
به گزارش خبرنگار رفاهی باشگاه خبرنگاران ، علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حاشیه مراسم تودیع و معارفه رئیس سازمان بهزیستی که صبح امروز (دوشنبه)  در سازمان بهزیستی برگزار شد در جمع خبرنگاران با اشاره به ادامه سیاست مبارزه با فقر غذایی در سال 94 اظهار کرد: در جلسات متعددی که در هیئت وزیران و با حضور رئیس جمهور برگزار شد تاکید ویژه‌ای در ادامه سیاست مبارزه با فقر غذایی شد که در سال 94 این سیاست ادامه پیدا می‌کند و تعداد و کیفیت و جامعیت طرح و بودجه تعیین می‌شود و البته سعی داریم تعداد بیشتری را در این طرح مورد پوشش قرار دهیم. 

وی افزود: البته از ابتدای اجرای طرح غربالگری کردیم تا افراد غیر مشمول از گردونه طرح خارج شوند.  

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به توزیع و تبیین سبد کالا و امنیت غذایی تصریح کرد: نباید این سیاست با سبد کالا اشتباه گرفته شود و سیاست امنیت غذایی برای پیشگیری از بیماری ها و افزایش پروتئین و کالری افراد در معرض تهدید است. 

ربیعی در پایان گفت: امیدواریم براساس برنامه‌ریزی های انجام شده 10 میلیون از جامعه هدف در این طرح مورد پوشش قرار گیرند همچنین تصمیم‌گیریها برای بیمه سلامت نیز که انجام شده را اعلام می‌کنیم. 

انتهای پیام/
 
 

برچسب ها: رفاه ، غذا ، بهزیستی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۱ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۴
ربیعی قبل عید گفته بود حداقل دوبار تا عید سبد غذایی میدیم
پس کو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آخرین اخبار