«رامتین خداپناهی» گفت: رفتار همراه و آرام «بنائی» و پشت صحنه آرام و خوب باعث شد بازیگران بازی گرمی را از خود نشان دهند.

«رامتین خداپناهی» بازیگر سریال "شهر من شیراز" در خصوص همکاری با بیان پروژه و کارگردان این اثر در گفتگو با خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران، گفت: آشنایی من با "محمد بنایی" به سالهای قبل برمی‌گردد، زمانی که وی در دانشگاه استاد من بود. وی برای بازی در این سریال به من پیشنهاد داد و همکاری شکل گرفت.

این بازیگر در خصوص چگونگی رسیدن به نقشش در سریال "شهر من شیراز" بیان کرد: نقشم در این سریال زیاد پیچیده نبود و آن چنان لازم نبود که برای رسیدن به آن از تالابهای روحی و جسمی و... عبور کرد. این نقش در راستای نقشهایی است که من تجربه آن را در گذشته داشتم ولی در کل برای من دوست داشتنی بود.

خداپناهی در مورد باز خورد این سریال در بین مردم گفت: این قسمت از ماجرا به افکار عمومی مربوط می‌شود بالاخره مردم و اطرافیان من این کار را می‌بینند و نظر نهایی را آنها می دهند پس باید صبر کرد و دید که بعد از پایان سریال بازخورد به چه صورت خواهد بود.

وی افزود: بخش عمده جذابیت این کار به خاطر حضور خانمها است پس طرفداران این سریال بیشتر خانمها هستند و بیشتر باید نظرات آنها را پرسید.

این بازیگر در خصوص جذابیت فیلمبرداری یک اثر در شهرهایی غیر از تهران برای مخاطبان بیان کرد: طبیعتا جذابیت‌های زیادی در استانهایی غیر از استان تهران است ولی بحثی که وجود دارد این است که اول باید فیلمنامه‌های همسو و همگام با موقعیتهای اجتماعی و سیاسی آن استانها تنظیم شود و رویکرد فیلمنامه نویسان بیاد به سمت و سوی آن استانها رود.

وی افزود: در وهله‌ی بعدی برای ساخت یک سریال باید امکانات کافی موجود باشد که در این مورد اقتصاد و بحث مالی  حرف اول را می‌زند تا بتوان امکانات لازم را برای فیلمبرداری یک پروژه در استانهایی غیر از تهران آماده و مهیا کرد.

این بازیگر ادامه داد: متاسفانه نبود بودجه و امکانات کافی باعث شده که فیلمبرداری در استانهایی غیر از تهران در حد کم صورت بگیرد و فیلمسازان مجبور شوند بیشتر لوکیشنهای خود را در تهران انتخاب و فیلمبرداری کنند.

"خداپناهی" در خصوص رفتار " محمد بنایی" به عنوان تهیه کننده و کارگردان و مشکلات این پروژه اظهار داشت:متاسفانه در بین هنرمندان فیلمساز بدخلقی و بد اخلاقی و تشنج باب شده که این باعث می‌شود به فیلمها صدماتی وارد شود ولی برعکس "محمد بنایی" فردی همراه و آرام است و با تمام نقصانهای مالی که در پروژه وجود داشت پشت صحنه آرام و خوبی داشتیم که باز تابش را در بازی آرام و گرم بچه‌ها می‌بینیم.

وی ادامه داد: از همبازی شدن با بازیگران این پروژه راضی هستم چون همه آنها از بازیگران حرفه‌ای هستند و قبلا تجربه همکاری باهم را داشتیم به این خاطر در کنش و واکنش‌ها و روبرو شدن با هم در صحنه‌های مختلف به مشکل خاصی برنخوردیم.

این بازیگر در خصوص کارهایی که اکنون در دست دارد گفت: چند کار در بخش رسانه و تله فیلم آماده پخش دارم که باید منتظر پخش آنها ماند.

خداپناهی در مورد بازی در فیلم "جاده‌های مه آلود" عنوان کرد: در "جاده‌های مه آلود" به کارگردانی "بهادر اسدی" است با آشا محرابی، رامبد شکرآبی، فریبا نادری، زهره حمیدی، مرتضی کاظمی همبازی هستم و این فیلم از یک موضوع اجتماعی برخوردار است که به بررسی و آسیب شناسی مشکلاتی که در خانواده‌های امروز و 3خانواده‌ای که در این فیلم هستند می‌پردازد.

وی خاطر نشان کرد: یکی از خصوصیات بارز این فیلم فیلمبرداری عالی آن است که توسط "امیر معقولی" انجام شد و فکر می‌کنم مخاطبان از دیدن "جاده‌های مه آلود" لذت ببرند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار