رئیس جلسه کمیته انضباطی هندبال گفت:‌ در حوزه تخلف تماشاگران باشگاه میزبان را مورد سوال قرار می‌دهیم.

قدوسی: ما از فقر فرهنگی در حوزه تماشاگران رنج می‌بریمقدوسی رئیس جلسه کمیته انضباطی هندبال و نماینده وزارت ورزش و جوانان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت:‌محمد علی قدوسی کمیته انضباطی برای رسیدگی به تخلفات انضباطی بر اساس آیین نامه مسابقات ورزشی زیر نظر سازمان تربیت بدنی تصمیم گیری می‌کند. طبیعی است که یکی از راهکارهای برخورد به مسائل مربوط به تخلفات انضباطی که متشکل از نمایندگان فدراسیون و وزارت ورزش و جوانان است.

وی افزود: ما اعتقاد داریم زیرساخت‌های فرهنگی نقش بنیادین در جلوگیری یا پیشگیری از وقوع تخلفات انضباطی دارد، در این خصوص غیر از فدراسیون که به عنوان پدر خانواده هندبال محسوب می شود و یک نهاد عمومی غیر دولتی است، و مدیریت و نظارت عالیه بر این رشته ورزشی را بر عهده دارد.

قدوسی در ادامه گفت: باشگاه‌های ورزشی نقش به سزایی در ایجاد نظم و هماهنگی دارند، توقع فدراسیون هندبال این است که در مورد مسائل فرهنگی نیز به قدر کافی تلاش خود را به کار بگیرند، به گونه‌ای است که دست اندرکاران و به ویژه بازیکنان هندبال بتوانند با یک بینش، بصیرت عمیق در نظام ورزش را مدیریت نمایند.

رئیس کمیته انضباطی این جلسه خاطر نشان کرد: ما از فقر فرهنگی در حوزه تماشاگران رنج می‌بریم و در مسائل مطرح شده این جلسه، مورد رسیدگی قرار گرفت، یکی تخلفات وارد شده باشگاه فرهنگی ورزشی سنگ آهن بافق یزد بود که در مدیریت و کنترل تماشاگران خود باید و شاید توامندی‌ نداشت.

قدوسی گفت: اتفاقاتی که برای این باشگاه بوجود آمد اتفاق خوشایندی برای جامعه هندبال نبود، و با توجه به اظهارات نماینده باشگاه و مسئولین فدراسیون تصمیمات در این موضوع گرفته شد. در این جلسه سعی بر این شد با رعایت عدالت و اصول و انصاف تصمیم گیری قانونی اتخاذ شد. تخلفات در این مسابقه در بخش تماشاگران صورت گرفت، باشگاه‌های ورزشی در صورت تخلف که نقش میزبان مسابقات را دارد مسئولیت و جوابگوی تخلف تماشاگر خاطی خود است.

قدوسی در پایان گفت: دقیقا مشخص نیست کدام تماشاگر این رفتار ناپسند و عمل ناصحیح را انجام داده، بنابراین ما باشگاه را مورد سوال و پاسخ خواهی قرار می‌دهیم و به عنوان ناظر بر حسن رفتار تماشاگران تلقی می‌کنیم و مدیر باشگاه را مدیر سوال و رسیدگی قرار می‌دهیم.

انتهای پیام/ 

برچسب ها: کمیته ، انضباطی ، هندبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار