افشارزاده به همراه نجف‌نژاد و صادق‌پور به محل تمرین آبی‌پوشان رفت.

حضور مدیر عامل و دو عضو هیات مدیره در تمرین آبی‌پوشانبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اففشارزاده، نجف‌نژاد و صادق‌پور در کمپ مرحوم ناصر حجازی به محل تمرین آبی‌پوشان رفتند و قبل از شروع تمرین اعضای  هیات مدیره به کادر فنیبه صحبت پرداختند. 

از طرف دیگر افشارزاده در مقابل درب کمپ مرحوم ناصر حجازی با هواداران زیادی  روبروشدکه همه آنها خواستار ماندن قلعه‌نویی در تیم شدند که همه آنها خواستار ماندن قلعه‌نویی در تیم شدند و افشارزاده نیز خطاب به آنها گفت: باید بگویم که هیچ  فردی به اندازه من از قلعه‌نویی حمایت نکرده است.

بهرام افشارزاده در جمع بازیکنان گفت خیلی خوشحالم که بعد از مدت‌ها به تمرین استقلال آمدم. البته همیشه بازی‌هایتان را دنبال می‌کنم اما به خاطر مشکلات مالی رویم نمی‌شد که به تمرین بیایم. امروز آمده‌ام که خط بطلانی بر شایعات و حاشیه‌ها بکشم تا استقلال در آرامش کارش را دنبال کند. اگر کوتاهی تا این لحظه رخ داده از طرف من بوده و امیدوارم از کیان استقبال دفاع کنیم چرا که این باشگاه 70 سال سابقه دارد.
 
او افزود: من به توانایی‌های شما اطمینان دارم و می‌دانم که 4 بازی سخت پیش رو دارید اما مطمئنم در این بازی‌ها استثنایی ظاهر می‌شوید. دوست دارم که قهرمان لیگ شوید اما اگر نشد مطمئنم که سهمیه آسیایی را می‌گیرید. امروز به همراه اعضای هیات مدیره آمده‌ایم تا بگوییم که سایت‌هایی که می‌گویند افشارزاده قلعه‌نویی را برکنار می‌کند متوجه شوند که تا ما هستیم قلعه‌نویی هم هست به همین دلیل از قلعه‌نویی خواسته‌ام که با تمام وجود برای استقلال کار کند.
 
بعد از اظهارات افشارزاده مقداد نجف‌نژاد شروع به صحبت کرد و اظهار کرد: وظیفه داشتیم امروز در کنار شما باشیم و امیدواریم بتوانیم به شما خدمت کنیم. مطمئنم اعضای هیأت مدیره از هر نوعی که بشود از کمک دریغ نخواهند کرد. رکن اصلی و سرمایه ما هواداران استقلال هستند. این را باید بگویم پیش‌نیاز هر مسئله‌ای هم زبانی و همدلی است و اگر این اتفاق نیفتد از هدفمان دور می‌شویم.
 
نجف‌نژاد اضافه کرد: اگر روزی باشگاه استقلال موفق شد یعنی همه ارکان موفق هستند و اگر خدایی نکرده موفق نشویم همه در آن سهیم هستند. حضور امروزمان در تمرین به نوعی تشکر از شما بود تا بگوییم می‌دانیم که شاید نتوانسته باشیم نیازهایتان را برطرف کنیم اما همه چیز در مستطیل سبز مشخص می‌شود هنوز هم فرصت مناسبی پیش‌رو داریم و سرمربی بسیار خوبی که در مقاطع حساس و سخت تیم را مدبرانه حمایت کرده حضور دارد. هیأت مدیره هم پای کار است. همیشه تیمی که می‌خواهد موفق شود می‌گویند باید شخصیت قهرمانی داشته باشد استقلال‌ها هم یکی از پایگاه‌ها است امیدوارم در چند بازی پیش رو به موفقیت برسیم. مطمئنم شما سهمیه را کسب خواهید کرد و به موفقیت تیم امید داریم.
 
رئیس هیأت مدیره باشگاه استقلال گفت: سومین مزایده باشگاه استقلال و پرسپولیس قرار است انجام شود. هر کشوری باید از ظرفیت بخش خصوصی استفاده کند می‌خواهیم ایجاد تحول کنیم و اگر می‌خواهیم به موفقیت برسیم باید به بخش خصوصی نگاه ویژه داشته باشیم هر فردی که می‌خواهد استقلال و پرسپولیس را بخرد حتما باید اهلیت داشته باشد.قیمت این 2 باشگاه 290 میلیارد تومان است اما می‌گویم گران نیست. اهلیت خریدار مهم است و باید این اطمینان حاصل شود که بعد از واگذاری پله‌های ترقی را طی کنیم و این نظر مجلس شورای اسلامی است.
 
وی تأکید کرد: ورزش‌ یکی از رکن‌های حرفه‌ای است و برایمان خیلی مهم است که دو باشگاه استقلال و پرسپولیس که پیشانی ورزش هستند به بهترین شکل اداره شوند خوشحالم امروز در خدمت شما هستم امروز به این دلیل آمدیم که بگوییم هر چه در توان داریم به کار می‌گیریم تا شما دغدغه دیگری نداشته باشید و فقط به فکر برد باشید.
 
در ادامه این تمرین چند بازیکن دیگر استقلال به نمایندگی از سایر بازیکنان، مسائل و مشکلات‌شان را با اعضای هیات مدیره آبی‌پوشان در میان گذاشتند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار