رئیس هیات مدیره استقلال گفت: هر چه نتوانسته‌ایم خیلی از نیازها را برآورد کنیم اما باید بگویم که استقلال مرد روزهای سخت است.

استقلال مرد روزهای سخت است/ قهرمان باید عقبه داشته باشدبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، مقداد نجف نژاد که عصر امروز در تمرین استقلال حضور یافته بود در جمع بازیکنان اظهار داشت: خوشحالم کادر زحمتکش و بازیکنان قوی را از نزدیک می بینم وظیفه داشتیم در  میان شما بازیکنان زحمتکش حضور داشته باشیم و امیدوارم بتوانیم به شما در باشگاه استقال خدمت کنیم.
 
وی بیان کرد: اولویت اصلی در استقلال هواداران هستند و پس بازیکنان و کادر فنی برای موفقیت نیاز به همدلی داریم و اگر همدلی و هم زبانی نباشد در نهایت به نتیجه مورد نظر دست پیدا نمی‌کنیم جا دارد از همه شما تقدیر کنیم شاید استقلال چند رکن داشته باشد بازیکنان کادر فنی، مدیران اما همه استقلالی هستیم و در نهایت تیم استقلال مهم است و اگر موفقیت حاصل شود برای همه این اتفاق رخ می‌دهد.
 
نجف نژاد تصریح کرد: به طور حتم حضور ما در این یک تشکر است هر چه نتوانستیم خیلی از نیاز ها را برطرف کنیم اما باید در زمین اندیشه بردار داشته باشید استقلال مرد روزهای سخت است ما فرصت مناسبی داریم و سرمربی مجربی داریم که در پیچ و خم های مربیگری همیشه مدیرانه عمل کرده باشد.
 
وی افزود: به نظر من تیمی که می خواهد قهرمان شود باید عقبه داشته باشد و استقلال این شخصیت را دارد و همه با شما رقابت می‌کنند .
 
رئیس هیات مدیره استقلال عنوان کرد: باید بگویم که مزایده سومی که قرار است برگزار شود دوستان در مجلس شورای اسلامی اصلی را که برا این طرح است ارائه داده اند و ما می خواهیم ایجاد تحول نماییم و اگر می خواهیم موفق شویم باید بخش خصوصی را وارد عمل کنیم کسی که می خواهد استقلال و پرسپولیس را بخرد باید اهلیت داشته باشد شاید بگویند 290 میلیارد گران است اما باید بگویم امیدوارم بعد از واگذاری دولت بتواند این دو باشگاه را خوب اداره کند یک بعد روزش ، ورزش قهرمانی است و بعد دیگر ورزش همگانی است برای مهم است که تیم به بهترین نحو اداره شود حضور ما در این به این معنا است که آنچه که در توان داریم در طبق اخلاق بگذاریم امیدوارم بازی های آینده بتواند نتایج  خوبی را رقم بزند و به موفقیت دست پیدا کند.

انتهای پیام/
برچسب ها: تیم ، بازی ، باشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار