رودهن؛

برداشت سنگ از بستر رودخانه جاجرود صفحه ای جدید در فهرست تخلفات پردیس

فرماندار شهرستان پردیس گفت : برداشت سنگ از بستر رودخانه جاجرود صفحه ای جدید در فهرست تخلفات پیرامون این جاذبه گردشگری شرق تهران محسوب می شود .

مرتضی حیدری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در مورد وضعیت رودخانه جاجرود گفت :این محدوده جزء مناطق طبیعی گردشگری در پایتخت محسوب می شود و هر ساله در ایام تعطیلات شاهد موج گردشگر بودیم .

فرماندار شهرستان پردیس در ادامه این مطلب افزود : هم اکنون حواشی های مخرب پیرامون رودخاتنه جاجرود این منطقه را از ساختار گردشگری خارج کرده است و به محلی مناسب برای تحقق اهداف افراد سود جو و قانون گریز تبدیل شده است .

حیدری با تاکید بر اینکه برداشت سنگ از بستر رودخانه جاجرود صفحه ای جدید در فهرست تخلفات پیرامون این جاذبه گردشگری شرق تهران ، تصریح کرد : سرریز شدن زباله های صنعتی و ساختمانی در گذشته معضلاتی را برای این بخش از شهرستان پردیس ایجاد کرده بود ولی هم اکنون برداشت سنگ از بستر رودخانه جاجرود به آن اضافه شده است .

فرماندار شهرستان پردیس در خاتمه اظهار داشت : برخورد با افراد متخلف در این راستا با ضربه زدن به بستر رودخانه جاحرود باید نسبت به گذشته از ساختاری پر رنگ برخوردار شود و ریشه اینگونه تخلفات زده شود .

انتهای پیام/س  


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.