شهردار منطقه 18 گفت: بزرگراه شهید بروجردی به عنوان 5 طرح اولویت دار منطقه 18 با رفع معارض و تکمیل تندروی این بزرگراه در نوروز95 افتتاح و به بهره‌‌برداری می‌رسد.

وحید نوروزی، شهردار منطقه 18 در گفتگو با خبرنگار شهری باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اینکه بزرگراه شهید بروجردی، بزرگراه تهران- ساوه را از بزرگراه آزادگان به سمت تقاطع غیر همسطح متصل و با گذر از رودخانه کن به 45 متری بهار وصل می‌شود،اظهار کرد: بزرگراه شهید بروجردی به عنوان 5 طرح شاخص و الویت‌دار منطقه 18 با رفع معارض، تکمیل تندروی این بزرگراه دو پل مستقر در این بزرگراه در نوروز سال 95 افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد. 

وی با بیان اینکه در حال حاضر دو پل مستقر در بزرگراه شهید بروجردی با پیشترفت فیزیکی 50 درصدی در حال احداث است. 

وی تصریح کرد: در بازدیدی که معاون فنی و عمران شهرداری تهران از بزرگراه شهید بروجردی داشتند، مقرر شد تا اوایل سال 95 بزرگراه شهید بروجردی به عنوان عیدی تحویل شهروندان منطقه 18 شود. 

نوروزی، اشاره کرد: در سال 94 بخشی ار کندروهای بزرگراه شهید بروجردی در الویت طرح‌های عمرانی و بودجه سال 94 قرار دارد و به عنوان طرح‌های بسیارمهم منطقه 18 این طرح 76 متری از بن‌بست خارج می‌شود. 

شهردار منطقه 18 در پایان گفت: اقدامات لازم برای رفع معارض بخش تندروی بزرگراه شهید بروجردی انجام شده و چند پلاک باقی مانده در این طرح طی دو ماه آینده رفع معارض و تملک خواهد شد.

انتهای پیام/
برچسب ها: بزرگراه ، تهران ، ساوه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار