معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی اقتدار امروز ایران اسلامی را ثمره ایثار و از جان گذشتگی شهدا توصیف و تصریح کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با تکیه بر توانمندی‌های بومی و دانش متخصصان داخلی به اسقلال و توان باز دارندگی مطلوبی دست یافته‌اند.

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران ؛  سردار سرتیپ پاسدار "ابوالقاسم فروتن" معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه در گردهمایی پایوران، بازنشستگان، فرماندهان و مسئولان نمایندگی ولی فقیه در یگان‌های حوزه سرزمینی قرارگاه سیدالشهداء(ع) که در اردوگاه شهدای درچه استان اصفهان برگزار شد اقتدار امروز ایران اسلامی را مرهون مجاهدت رزمندگان و ایثار و فداکاری شهدا توصیف و اظهارداشت: تا پیش از پیروزی انقلاب اسلامی جزئی‌ترین نیازهای نیروهای مسلح از آمریکا تأمین می‌شد اما امروز به برکت انقلاب اسلامی و خون شهدا، نیروهای مسلح ما با تکیه بر توانمندی‌های داخلی و بومی و دانش مهندسان و متخصصان جوان به بازدارندگی مطلوبی دست یافته‌اند. 

سردار فروتن با اشاره به دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب پیرامون مسائل اجتماعی به ویژه در حوزه جوانان، گفت: امروز با تغییرات ایجاد شده در سبک زندگی جوانان، بسیاری از آنان دیر ازدواج می‌کنند، دیر‌هنگام فرزند می‌آورند و این‌گونه مسائل نسل جوان ما را به مشکلات متعددی مبتلا می سازد.

وی با برشمردن شاخصه‎ها و ویژگی‌های به کار گیری سبک زندگی ایرانی اسلامی راه حل برون‌رفت از مشکلات را توجه به دستورات ائمه اطهار و پیاده‌سازی رهنمودهای رهبر معظم انقلاب دانست.

گفتنی است؛ در این همایش جمعی از خانواده‌های معظم شهدا از جمله مادر "شهید خرازی" و پدر "شهید ابوالفضل" شیروانیان نیز حضور 

داشتند.
اجرای گروه نمایش بسیج هنرمندان استان "اصفهان" با موضوع آسیب‌های اجتماعی و برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

انتهای پیام/    
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار