قائم مقام شهرداری منطقه 5 به باشگاه خبرنگاران خبر داد:
قائم مقام شهرداری منطقه 5 به باشگاه خبرنگاران خبر داد:
رضا مرادی، قائم مقام شهرداری منطقه 5 در گفتگو با
خبرنگاراجتماعی باشگاه خبرنگاران ، با اشاره مشکلات شهروندان منطقه غرب تهران اظهار کرد: در راستای برگزاری سلسله جلسات ارتباط مستقیم شهروندان با مدیران شهرداری تهران از طریق 1888 صبح امروز سرپرست شهرداری منطقه 5 به همراه مدیران منطقه به طور مستقیم به در خواست چند نفر از شهروندان به صورت تلفنی رسیدگی کرد، که مبادا مباحث شهرسازی و ساختمانی، امورشهری و پیشنهاد جهت بهبود عملکرد شهرداری در حوزههای گوناگون از جمله خواستههای شهروندان است.
مرادی در حاشیه ارتباط مستقیم، فراهم کردن اینگونه فضاها برای پاسخگویی شفاف توسط مدیران شهری کسب رضایتمندی شهروندان را قابل اهمین خواند و افزود: شهروندان سرمایههای اجتماعی هستند، که با نظارت و مشارکت در برنامهها میتوانند مدیران شهری را یاری کنند بر این لحاظ رضایتمند آنها از اهداف شهرداری است.
مرادی تصریح کرد: مرکز نظارت همگانی فرضی برای گسترش سرمایه اجتماعی شهر و بررسی نظرات شهروندان و بهبود ساختار اجتماعی مدیریت شهری است.
وی بیان کرد: بر همین اساس با سنجش و اندازهگیری کمی و کیفی دیدگاهها، تعاملات اجتماعی و اجرای صحیح تکریم ارباب مدیریت شهری گام برداشته است.
قائم مقام شهردار منطقه 5 در پایان گفت: انجام دیدارهای رو در رو یا تلفنی مدیران شهری با شهروندان میتواند در افزایش آگاهی شهروندان وآشنا کردن آنان با قوانین و مقررات موثر است و مدیران شهری نیز با مشکلات و خواستههای به حق و قانونی مردم آشنا میشوند.
انتهای پیام/