نظرعلی گفت: جهت کشف و استعداد جوانان هندبال،اردو6 انتخابی تیم ملی جهت اعزام به مسابقات آسیایی هندبال بانوان برگزار می کنیم.

از جوانان با استعداد برای حضور در مسابقات آسیایی استفاده می کنیمپروانه نظرعلی نایب رئیس فدراسیون بانوان هندبال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: اولین گروه اردو استعدادیابی جوانان هندبال از اول اردیبهشت ماه با حضور 15 استان در 2 نوبت صبح و عصر در تهران برگزار شد.
 
وی افزود: تمرینات استعدادیابی جوانان زیر 18 سال به جهت انتخابی تیم ملی بانوان به منظور شرکت در مسابقات آسیایی قزاقستان انجام می شود.
 
نایب رئیس فدراسیون گفت: این اردوها در شهرهای تهران، اصفهان ،‌مشهد، کیش، خارک با حضور 30 بازیکن از 15 استان سراسر کشور، در 2 گروه می باشد که در مجموع 20 بازیکن با استعداد و آماده جهت اعزام انتخاب می شوند.
 
نظرعلی خاطر نشان کرد: مسابقات‌آسیایی قزاقستان متشکل از 2 گروه قوی و متوسط در گروه اول بین کره جنوبی، چین، ژاپن، قزاقستان و در گروه دوم بین تیم های متوسط ایران، آذربایجان و تاجیکستان، قطر، اندونزی و هنگ کنگ برگزار می شود.
 
وی در پایان افزود: با تلاش و برنامه ریزی های مدون و با توجه به 2 گروه تفکیک شده در مسابقات شانس بالا رفتن بازیکنان ما در گروه دوم، دو چندان می شود.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار