تیم بسکتبال هفت الماس قزوین بعد از برگزاری جلسه کمیته انضباطی فدراسیون بسکتبال ممانعتی برای ادامه حضور در لیگ حرفه ای ندارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ حکم کمیته انضباطی فدراسیون بسکتبال در مورد پرونده دوپینگ همزمان 5 بازیکن تیم هفت الماس قزوین اعلام شد و بر اساس این حکم، ادامه فعالیت هفت الماس با نفرات مجاز بلامانع است.

کمیته انضباطی فدراسیون بسکتبال روز گذشته اول اردیبهشت با حضور نمایندگان وزارت ورزش و جوانان و سایر اعضا در محل فدراسیون بسکتبال تشکیل شد. با توجه به اعلام کتبی ستاد مبارزه با دوپینگ مبنی بر مثبت بودن آزمایش دوپینگ پنج بازیکن هفت الماس، دو بازیکن طبق تصمیم قبلی دو سال از فعالیت در بسکتبال محروم هستند و 3 بازیکن دیگر نیز تا صدور رأی نهایی حق شرکت در مسابقات را ندارند.

در حکم کمیته انضباطی مربوط به اعضاء کادر فنی هفت الماس آمده است: در خصوص اعضای کادر فنی به نام آقایان 1- محمد رضا اسلامی سرمربی تیم 2- امید حمیدی سرپرست و کمک مربی 3- شهریار شیروید مربی بدنساز 4- ابوالفضل کریمی پزشک تیم ، به علت قصور در انجام وظایف و کوتاهی در نظارت بر بازیکنان تیم به ترتیب آقای محمدرضا اسلامی را به پرداخت یکصد میلیون ریال جریمه نقدی و آقایان امید حمیدی ، شهریار شیروید و ابوالفضل کریمی را هر یک به مبلغ پنجاه میلیون ریال جریمه نقدی محکوم نمود.

در خصوص حضور تیم باشگاه هفت الماس قزوین با توجه به بررسی های صورت گرفته و تحقیقات انجام شده از بازیکنان ، رئیس هیئت ، سرمربی ، سرپرست ، کمک مربی و بدنساز تیم ، قصور باشگاه در کوتاهی بر نظارت و تکلیف به کادر فنی در این خصوص کمیته با توجه به تعهدات ریاست هیئت استان و به احترام تماشاگران و هواداران تیم و در نظر گرفتن تنها تیم لیگ برتری استان ، مقرر شد که در صورت وقوع هر تخلفی از ناحیه تیم اعم از کادر فنی و بازیکنان برابر مقررات نسبت به موضوع تصمیم گیری و تیم هفت الماس قزوین را از ادامه مسابقات محروم نماید. در ضمن ادامه فعالیت تیم با نفرات مجاز در مسابقات لیگ حرفه ای بلامانع می باشد.

گفتنی است با این شرایط مسابقه هفته پانزدهم تیم های هفت الماس و دانشگاه آزاد طبق برنامه انجام می شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار