ادن آزارد بازیکن باشگاه چلسی گفت: تمام تلاشم را به کار می‌بندم تا بتوانم هواداران را خوشحال کنم.

هر تیمی به بازیکنی مثل من نیاز داردبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ، ادن آزارد، بازیکن باشگاه چلسی که در دیدار حساس هفته سی و سوم لیگ برتر انگلیس برابر تیم فوتبال منچستر یونایتد موفق شد گل پیروزی بخش بازی را به ثمر برساند این روزها با عملکرد درخشانی که در طول فصل داشته توانسته در بین 6 نامزد نهایی بهترین بازیکن لیگ برتر انگلیس قرار گیرد.
 
بیان کرد: در دو بازی سعی می کنم لحظه بسیار خوبی برای خودم بسازم، چون این کار من است و من کارم را دوست دارم، من می خواهم شادی و لبخند را به هوادارانی که به خاطر بازی ما به استادیوم می آیند اهدا کنم.
 
این مسئله بسیار سخت است، اما در این زمان شما نیاز به بازیکنان خاص دارید، بازیکنان خاصی که ویژگی های من را داشته باشند یا بازیکنانی مانند اسکار،‌ دیدید دروگبا و ویلیان!!  این همان شیوه ای است که من فوتبال بازی می کنم و در نهایت می توانم در برابر تیم های بزرگی مانند منچستر یونایتد گل به ثمر برسانم.
 
گفتنی است، باشگاه چلسی موفق شد در هفته 33 لیگ پریمیر انگلیس موسوم به لیگ جزیره تیم مدعی منچستر یونایتد را با نتیجه یک بر صفر از میان بر دارد و با 10 امتیاز اختلاف و یک بازی کمتر جایگاهش را در صدر جدول لیگ جزیره مستحکم تر کند.
 
شایان ذکر است، ادن آزارد مورد توجه باشگاه های پاری سن ژرمن و رئال مادرید قرار دارد.
 
انتهای پیام/

برچسب ها: آزارد ، دروگبا ، بازیکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار