وزیر خارجه بحرین اعلام کرد در نشست آینده سران کشورهای خلیج فارس همه زوایا و جنبه‌های توافق آینده هسته‌ای ایران بررسی خواهد شد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از روزنامه رای الیوم، وزیرخارجه بحرین اعلام کرد این کشور خواستار داشتن روابطی خوب با ایران است به ویژه که ایران کشور همسایه است. 

شیخ «خالد بن احمد آل خلیفه» وزیر خارجه بحرین اعلام کرد: نشست آینده سران کشورهای خلیج فارس با «باراک اوباما» رئیس جمهور آمریکا درکمپ دیوید، همه زوایا و جنبه‌های توافق آینده هسته‌ای ایران را با توجه با اهمیت بسیار زیاد آن، بررسی خواهد کرد. 

دستور کار نشست آینده کمپ شامل «دستور کاری جامع شامل همه جنبه‌های مرتبط با توافق اینده میان آمریکا و ایران درباره برنامه هسته‌ای تهران خواهد بود». 

بر اساس این گزارش، آل خلیفه در اظهاراتی به خبرگزاری رسمی بحرین گفت: «منطقه در حال حرکت به سمت دوره‌ای مهم است و ترتیبات نشست آینده چند وقتی است که اعلام شده است. همچنین این توافق دارای اهمیت بسیار زیادی است». 

وزیر خارجه بحرین با اشاره به اینکه، «ما از هر توافقی که به نفع کشورهای خلیج فارس و تقویت امنیت و ثبات این کشور‌ها باشد و سایه جنگ را از سر این کشور دور کند، استقبال می‌کنیم»، تصریح کرد: «ما خواستار داشتن روابطی خوب با ایران هستیم بویژه اینکه ایران کشور همسایه است».

انتهای پیام/
برچسب ها: بحرین ، ایران ، امریکا ، هسته ای
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار