معروف سوژه خبری فینال لیگ روسیه

سعید معروف در حالی به همراه هم‌تیمی‌هایش خود را برای دیدار فینال آماده می‌کند که بنا به دلایلی حساسیت‌ها بر روی عملکرد وی در این بازی بیشتر از قبل شده و نگاه‌ها را به خود معطوف کرده است.

معروف سوژه خبری فینال لیگ روسیهبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ دیدار فینال لیگ والیبال روسیه میان تیم‌های زنیت کازان و بلگوری در شرایطی برگزار می‌شود که نوع حضور معروف در این بازی از جهات بسیار زیادی مورد توجه است.

برخی‌ها می‌گویند؛ از آن جهت که مسئولان باشگاه زنیت کازان روسیه نسبت به تمدید قرارداد با سعید معروف برای حضور در فصل 2016-2015 اقدام نکرده اند و وی روزهای پایانی حضورش در این تیم را به‌سر می‌برد احتمال دارد بی‌انگیزه در فینال ظاهر شود.

این دیدار برای کازانی‌ها به ویژه معروف بازی حساس و سرنوشت‌سازی محسوب می‌شود زیرا اگر وی بدون انگیزه و در بازی حاضر شود نه تنها نگاه مسئولان والیبال روسیه بلکه تا حدودی فعالان جهان والیبال نسبت به سعید معروف تغییر می‌کند. در ورزش حرفه‌ای امکان بروز هر اتفاقی وجود دارد یک روز بازیکنی را می‌خواهند و فردا با حضورش در تیم مخالفت می‌کنند این مساله نباید روی روند کاری یک والیبالیست تاثیر منفی داشته باشد.

معروف هنوز قراردادش با تیم زنیت کازان به پایان نرسیده و باید در بازی فینال هم مانند دیگر دیدارهای این تیم در لیگ والیبال قهرمانان و لیگ باشگاهی روسیه پرقدرت و آماده حاضر شود و به همگان ثابت کند مسائل حاشیه‌ای هیچ تاثیری روی مباحث فنی و نوع عملکرد والیبالیست ایرانی ندارد و نمی‌گذارد.

دیدارهای فینال سوپر لیگ والیبال روسیه از فردا (چهارشنبه) بین تیم‌های زنیت کازان و بلگوری بلگورود آغاز می‌شود. این 2 ابرقدرت روسی با شکست حریفان خود و اقتدار کامل مثل فصل گذشته باز هم به فینال رسیدند. رسانه‌های روسی از این دیدار به عنوان «ال کلاسیکو» والیبال یاد می‌کنند.

بلگوری که ستاره‌های زیادی از جمله تاراس ختی، سرگئی تتیوخین، گیورگی گروزر، دیمیتری موزرسکی، دراگان تراویتسا و دیمتری ایلینیخ را در ترکیب خود دارد در 2 بازی نخست در سالن «اسپورتس کاسموس» میزبان یاران سعید معروف در تیم زنیت کازان است.

یاران معروف که چند هفته قبل به مدال طلای لیگ قهرمانان اروپا رسیدند و جواز حضور در مسابقات جام باشگاه‌های جهان را به دست آوردند با تکیه بر بازیکنان شاخص خود مثل ویلفردو لیون، مت اندرسون، ماکسیم میخایلوف، الکسی اسپیریدونوف و نیکولای آپالیکوف انگیزه زیادی برای کسب عنوان قهرمانی لیگ دارند.

دیدار فینال سوپر لیگ روسیه به صورت 3 پیروزی از 5 مسابقه انجام می‌شود و زنیت در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه از ساعت 21:30 میهمان بلگوری است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Netherlands
مبین
۱۹:۲۱ ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۴
سعید هر جا بازی کنه ستارست و بهترینه , انشالله یه بار دیگه تو مسابقات خودشو به همه ثابت میکنه و میزنه تو دهن کسایی که نخواستنش ,سعید با غیرته و این چیزا تاثیری نمیذاره روش
آخرین اخبار