هراتیان:

قهرمانی و یا حتی زدن یک گل بیشتر ارزش آسیب رساندن به بازیکن را ندارد

پس از برگزاری کلاس آموزشی مبانی مبارزه با دوپینگ با حضور تیم ملی نونهالان، دکتر هراتیان به عنوان مدرس دوره به نکاتی اشاره کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، دکتر زهره هراتیان گفت: تاکنون در هیچ یک از رده های ملی فوتبال ایران اعم از بانوان و آقایان، فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی در میادین ملی تست مثبت ثبت نشده است و ما باید برای حفظ این افتخار تلاش کنیم.

وی افزود: یکی از تلاش های ما در راستای تحقق این هدف، برگزاری کلاس های آموزشی است که در آن به تبادل اطلاعات و آموزش های مربوطه بپردازیم. این بازیکنان در آینده وارد لیگ ها می شوند و در حقیقت آینده سازان کشور ما هستند، پس چه بهتر که از همین رده سنی تغییرات ایجاد شود.

وی درباره بازخورد کلاس گفت: مدرسی که این کلاس ها را برگزار می کند باید با افکار بازیکنان نزدیک باشد تا علاوه بر اینکه باعث خستگی آنها نشود، بلکه بازخورد خوبی نیز دریافت کند. از کلاسی که امروز برگزار شد احساس رضایت می کنم. بازیکنان به خوبی مطالب را دریافت کردند، چون از جنس خودشان با آنها حرف زدیم.

دکتر هراتیان در ادامه افزود: مهمترین پیام ما برای بازیکنان این است که قبل از استفاده از داروها و به خصوص مکمل ها، حتماً با پزشک ورزشی مشورت کنند.

وی در پایان گفت: یکی از روش هایی که امروز برای انتقال اطلاعات به بازیکنان تیم ملی نونهال استفاده شد، استفاده از نمایش عکس و پخش ویدئوهای آموزشی بود تا به آنان ثابت شود که داروهایی که با عنوان ممنوعه شناخته می شوند، عوارض خیلی بدی دارند و قهرمانی یا حتی زدن یک گل بیشتر ارزش آسیب رساندن به خودشان را ندارد.


انتهای پیام/
برچسب ها: هراتیان ، اخلاق ، همایش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار