برنامه تلویزیونی «حذف و اضافه» این برنامه از هفته آینده در سال جدید پخش مجدد خود را آغاز خواهد کرد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی برنامه تلویزیونی «حذف و اضافه» این برنامه از هفته آینده در سال جدید پخش مجدد خود را آغاز خواهد کرد.

«حذف و اضافه» در سال جدید با تغییر زمان پخش از روزهای پنج شنبه، به ساعت 19:30 روزهای چهارشنبه هر هفته، به طور زنده از شبکه سه سیما روی آنتن رسانه ملی خواهد رفت.

«حذف و اضافه» به عنوان نخستین مجله تلویزیونی دانشجویان، تاکنون 35 قسمت خود را در موضوعات مختلف دانشگاهی و با حضور مسئولین مرتبط پخش کرده است. موضوعاتی همچون دانشجوی سیاسی، تفکیک جنسیتی، کرسی های آزاداندیشی، نظام ارزشیابی و امتحانات، تقلب علمی در دانشگاه، عملکرد دانشگاه آزاد و پیام نور، ازدواج دانشجویی، مهاجرت نخبگان، قانون حذف کنکور، سربازی و دانشگاه، تحول در علوم انسانی، عملکرد شورای عالی انقلاب فرهنگی، جنبش دانشجویی در ایران، وحدت حوزه و دانشگاه و...

این برنامه کاری از گروه دانش و اقتصاد شبکه سه سیما است که به مؤلفه‌های دانشگاه طراز انقلاب اسلامی و بررسی مسائل و مشکلات دانشجویان و دانشگاه‌ها می‌پردازد. مخاطبین برای بیان دغدغه ها و مشکلات خود می توانند به شماره 10000393 و یا ایمیل daneshgah@tv3.ir پیام ارسال کنند.


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار