رئیس کمیته ملی المپیک گفت: باید اذعان کنم که طی دو ماه آینده تفاهم نامه همکاری در راستای همکاری با ورزش نیروهای مسلح بسته می‌شود.

تفاهم نامه همکاری میان کمیته و ورزش نیروهای مسلح بسته می‌شودکیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت:ما در جمع ورزشکاران حضور پیدا کردیم تا شاهد مراسم تجلیل از ورزشکاران باشیم و باید عنوان کنم که مراسم خوبی بوده است.

وی در ادامه افزود: پتانسیل و ظرفیت خوبی در ورزش نیروهای مسلح وجود دارد و ما در نظر داریم ارتباط مناسبی با ورزش نیروهای مسلح برقرار کنیم.

هاشمی در خصوص تعامل با ورزش نیروهای مسلح عنوان کرد:‌به طور حتم ما خواهان ارتباط با ورزش نیروهای مسلح هستیم و طی دو ماه آینده تفاهم نامه همکاری ما بین کمیته ملی المپیک و ورزش نیروهای مسلح برقرار می‌شود که این تفاهم نامه در راستای شناسایی پتانسیل و ظرفیت‌ نیروهای مسلح و بهره گیری از امکانات و ظرفیت‌های این عزیزان است.

رئیس کمیته ملی المپیک در خصوص همکاری با ورزش نیروهای مسلح گفت:‌ شاید به لحاظ ارگانی رابطه نداشته باشیم اما سعی می‌کنیم روابطمان را افزایش دهیم بحث نرم افزاری و سخت افزاری را تقویت کرده و سعی می‌کنیم به جهت مدال آوری ورزش نیروهای مسلح را توسعه دهیم.

وی خاطر نشان کرد: برگزاری چنین مراسماتی در آموزه‌های دین مبین اسلام تحت عنوان تجلیل و قدردانی تعریف شده است و این مراسمات به تقویت ورزش قهرمانی کمک می‌کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار