نایب رئیس بانوان فدراسیون ووشو گفت: بالا بودن تعداد مدال‌های بانوان ووشوکار، اهمیت مسئولان این فدراسیون به آنان در برابری امکانات و برنامه ریزی‌های مشترک با آقایان را می‌رساند.

نظری: مدال بانوان نشان از اهمیت مسئولان فدراسیون استشهین نظری نایب رئیس بانوان فدراسیون ووشو در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت:‌ خوشبختانه فدراسیون ووشو اهمیت بسیاری به بخش بانوان می‌دهد و همیشه سعی بر این داشته که  کلیه امکانات و دیدارهای تدارکاتی برون مرزی را برای هر 2 گروه برنامه ریزی و اجرا کند که خوشبختانه نتیجه این توجه را با مدال‌های قابل قبول بانوان ووشوکار گرفتیم و این روند ادامه خواهد داشت.

*حضور ماساژور در اردوی تیم ملی بانوان

نظری گفت:‌ با توجه به اینکه اردوی تیم ملی بانوان در بخش جوانان و بزرگسالان به ترتیب از اردیبهشت و مرداد ماه آغاز می‌شود و با صلاحدید کادر فنی در نظر داریم تا از حضور ماساژور در اردوهای این تیم‌ها بهره‌مند شویم.

*برگزاری اردوی تدارکاتی گرجستان و ماکائو

وی افزود: با توجه به اینکه مسابقات قهرمانی جوانمان آسیا را مرداد ماه پیش رو داریم، با صلاحدید کادر فنی در نظر داریم تا برای جبران کمبود تجربه این رده‌های سنی (نونهالان، نوجوانان و جوانان) اردوی تدارکاتی خارج از ایران برگزار کنیم.

وی ادامه داد: برای بخش آقایان تالو یک اردوی تمرینی در ماکائو و برای بخش ساندا نیز اردوی تدارکاتی در کشور گرجستان در نظر گرفتیم.

*آغاز اردوی تیم‌های ملی جوانان

نظری گفت:‌ اردوی تیم‌های ملی جوانان به منظور حضور در مسابقات قهرمانی آسیا از پنجشنبه 3 اردیبهشت به مدت 2 هفته در محل آکادمی ووشو برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این اردو در بخش تالو در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان زیر نظر مریم معماری و در بخش ساندا نیز فقط رده سنی جوانان و با مربی گری راضیه طهماسبی برگزار می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: اردوی رده‌های سنی تا زمان اعزام به مسابقات آسیایی ادامه خواهد داشت و فقط دو هفته در خرداد ماه به دلیل برگزاری امکانات تعطیل خواهد شد.

گفتنی است؛ مسابقات قهرمانی جوانان آ‌سیا 12تا 19 مرداد ماه به میزبانی چین برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار