کارشناسان فوتبال در خصوص حذف تیم‌هیا فوتبال فولاد و تراکتورسازی از لیگ قهرمانان آسیا گفت: سال‌ها است که دررده ملی و باشگاهی ناکام هستیم.

پنجعلی: در رده‌های ملی و باشگاهی سال‌ها ناکام هستیم/ تکلیفمان را با فوتبال باید مشخص کنیممحمد پنجعلی، در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، افزود: مشکل فوتبال ما زیر ساختی است و ما سال‌ها است ک نه در رده‌های باشگاهی وملی در آسیا حرفی برای فتن نداریم. 

پنجعلی درادامه عنوان کرد:  مسئولان سال‌ها است صحبت‌ از فوتبال حرفه‌ای می کنند، اما تا الان اقدامی انجام ندادند. طبیعی است که تیم‌های دیگر بیشتراز ما در زمینه فوتبال پیشرفت کردند.

وی درباره راهکارش برای نتیجه‌گیری تیم‌های ما در آسیا گفت: اقدامات ریشه‌ای وزیر ساختاری باید صورت بگیرد. تکلیفمان را با فوتبال مشخص کنیم که قصد حرفه‌ای شدن داریم ما همین طور می‌خواهیم فوتبالمان را ادامه دهیم. برنامه‌ریزی لازم باید صورت بگیرد تا فوتبالمان به سمت حرفه‌ای شدن پیش برود. فوتبالمان را باید از اساس تغییر دهیم و زیر ساختار‌هایمان را باید درست کنیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: وزارت ورزش متولی باشگاه پرسپولیس است و باید  تکلیف مدیر عامل این تیم را مشخص کند تا در آسیا بتواند این  تیم منیجه  بگیرد. 

انتهای پیام/
برچسب ها: پنجعلی ، باشگاه ، تیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار