عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال گفت: در صورت سهمیه نگرفتن سهمیه در لیگ قهرمانان آسیا به طور حتم ضرراتی به باشگاه و قلعه نویی وارد می‌شود.

مسعود معینی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در خصوص فروش کمپ ناصر حجازی اظهار داشت: باید عنوان کنم یکی از موضوعات مطرح شده در جلسه هیأت مدیره استقلال که برگزار شد بحث فروش کمپ مرحوم ناصر حجازی بوده که البته این مساله فقط در حد یک پیشنهاد بود که در جلسه مطرح گردید. 
 
وی در ادامه افزود: در هر صورت اگر در مزایده سوم باشگاه واگذار شود باید بدهی‌های آن را نیز حل گردد البته من بعید می‌دانم که واگذاری صورت بگیرد چرا که واگذاری شرایط خاص خود را دارد و به نظر من افرادی که قصد خرید باشگاه را دارند باید اهلیت داشته باشند و وزارت اقتصاد دو دارایی و وزارت ورزش و جوانان نیز اهلیت آنها را تایید نمایند. 
 
معینی تصریح کرد: از نظر دولت سرخابی‌ها جزء سرمایه‌های ملی هستند و با این شرایط ساده در اختیار افراد خاص قرار نمی‌گیرند و با توجه به بدهی‌ها به طور حتم افراد جدید بدهی‌ها را قبول نمی‌کنند بنابراین  بحث‌هایی در خصوص پرداخت بدهی‌ها در جلسه صورت گرفت که در نهایت قرار شد بدهی‌ها توسط دولت پرداخت گردد یا دولت اجازه بدهد که ملک به فروش برسد. 
 
عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال در خصوص جایگزینی نجف‌نژاد به جای صاحب پناه در هیأت مدیره عنوان کرد: صاحب‌پناه قبل از رفتن به سفر خواستار این شد که یک نفر به جای وی جایگزین شود بنابراین همه اعضا رأی دادند که نجف‌نژاد وظیفه ریاست هیأت مدیره را بر عهده  بگیرد و با باشگاه همکاری کند. 
 
وی در خصوص اینکه در جلسه هیئت مدیره از حضور یا عدم حضور رحمتی در تیم به هیچ وجه موضوع وی مطرح نشد و درباره ماندن یا نماندن رحمتی در جلسه هیأت مدیره بحثی صورت نگرفت. 
 
معینی در ادامه تصریح کرد: اعضای هیأت مدیره از ابتدا حمایت خود را نسبت به کادر فنی اعلام کرده بودند و همچنان حمایت از قلعه‌نویی و کادر فنی تا پایان بازی‌های لیگ ادامه خواهد داشت و با توجه به حمایت‌هایی که از سوی بازیکنان انتظاراتی را دارد که نتایج خوبی را  نیز کسب کنند. 
 
وی در خصوص نتایج بدست آمده تیم استقلال تصریح کرد: در سال گذشته نیز با توجه به نتایجی که بدست آمد نتوانستیم سهمیه آسیایی را کسب کنیم اگر امسال نیز این اتفاق رخ بدهد به نظر من این موضوع برای قلعه‌نویی با توجه به سابقه  و رکورد بالایی که دارد جالب نخواهد بود چرا که در صورت نگرفتن سهمیه در لیگ قهرمانان آسیا ضرراتی به باشگاه و حتی خود قلعه‌نویی نیز وارد می‌شود. 
 
وی اظهار کرد: به طور حتم بازی‌های پیش رو خیلی از مسائل را برای ما روشن می‌کند و امیدوارم بتوانیم سه امتیاز بازی‌ها را بدست آوریم تا سهمیه آسیایی را کسب کنیم چرا که برای رسیدن به قهرمانی ممکن است مسیر سختی را در پیش رو داشته باشیم اما باید بگویم که هیچ چیزی قابل پیش‌بینی نیست، اما انتظارمان توجه به شرایط فعلی  کسب سهمیه و رسیدن به قهرمانی است. 
 
معینی خاطر نشان کرد: در حال حاضر همه چیز در دستان قلعه‌نویی و بازیکنان است و فکر می‌کنم که فشار زیادی بر روی قلعه‌نویی باشد چرا که وی از نظر سابقه در حد بالایی قرار دارد و از همه نگران‌تر خواهد بود بنابراین باید صبر کنیم تا ببینیم تیم در مقابل پدیده چه نتیجه‌ای را رقم می‌زند. 

انتهای پیام/ 

برچسب ها: معینی ، استقلال ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار