زن جوان وقتی دید که شوهرش ثبات اخلاقی ندارد تصمیم به جدایی گرفت.

شوهرم یک روز خوش اخلاق است، یک روز بد اخلاق
به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، چندی پیش زن جوانی با مراجعه به دادگاه خانواده درخواست طلاق داد و در خصوص علت آن به قاضی گفت: آقای قاضی شوهرم اصلا ثبات اخلاقی ندارد.

زن جوان ادامه داد: او یک روز اخلاقش خوب است و یک روز دیگر آنقدر بداخلاق می شود که اصلا نمی شود او را تحمل کرد. در هر شرایطی رفتارش تغییر می کند و واکنش هایی نشان می دهد که اصلا قابل پیش بینی نیست.

وی افزود: اصلا نمی دانم که باید چه رفتاری با او داشته باشم. مرتب مرا آزار می دهد و هرچه از او می خواهم که به یک پزشک مراجعه کند فایده ای ندارد و اصلا به حرف هایم توجهی نمی کند. باور کنید از او می ترسم و هر اتفاقی می افتد، کلی استرس می گیرم تا ببینم شوهرم چه رفتاری خواهد کرد. برای همین از دست رفتارهایش خسته شدم و تصمیم به جدایی گرفتم.

بعد از صحبت های این زن قاضی شوهر وی را به دادگاه احضار کرد تا صحبت های او را هم بشنود.



انتهای پیام/
برچسب ها: طلاق ، دادگاه ، خانواده ، قاضی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۵ ۰۹ آبان ۱۳۹۸
شوهر من هم همینطوریه..واقعا زندگی با چنین مردایی آرامش و احساس امنیت رو از زندگی میگیره ..مدتی بود که ترامادل مصرف میکرد اما قبل از اون هم تعادل اخلاقی نداشت...حتی نمیشه اقدامی برای جدایی کرد چون معلوم نیست که چه عکس العملی داره ...
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
اکبر
۱۸:۴۰ ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴
بله دوستان حقیقت را گفتند / طرف معتاد است شک نکن . لعنت بر پول که یک سری برای بدست آوردنش انواع قرص و مواد را میریزند تودامن جوا نهای بی فکر وبعد ها مثل این اقا ناراحتی را سر خانواده می ریزند
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۱۵:۵۷ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۴
خانم محترم . شوهر شما مواد مصرف میکنه. یک درصد هم شک نکن. پزشکان محترم به جای اعتراض به سریال در حاشیه یک فکری به حال تولید ترامادل کنن که 50 درصد جوانان معتاد به این قرص هستند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۱ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۴
این جور ادمها یا معتاد بودن یا هستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۱ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۴
شوهره هر وقت پول داشته مشکلی ندارد اخلاقش خوب است وبرعکس