عوامل و بازیگران «یتیم خانه‌ی ایران» در حال حاضر مشغول فیلمبرداری بخش‌های پایانی این فیلم در کرج هستند.

به گزارش خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران فیلم «یتیم خانه‌ی ایران» آخرین پروژه سینمایی ابوالقاسم طالبی که 14 آبان 93 کلید خورد درحال حاضر 70 درصد فیلمبرداری‌اش به پایان رسیده است.

تصاویر این فیلم به بررسی اتفاقات جنگ جهانی اول و اوضاع سخت و قحطی ایران در آن  روزها می پردازد در پلایین کرج، سرعین اردبیل خانه‌ی امینی‌ها و قزوینی‌های قزوین و شهرک غزالی گرفته شد.

بنابراین گزارش فرخ نعمتی، علی رام نورایی، بهار محمدپور، مهدی صبایی، داریوش اسدی‌زاده، و ایمان صفا از بازیگران این فیلم هستند و جعفر دهقان نیز جایگزین مرحوم انوشیروان ارجمند در این فیلم شد.

به گفته‌ی عوامل «یتیم خانه‌ی ایران» ساخت این فیلم پروژه‌ی سنگینی است که فضاسازی‌های جذاب و متناسبی در شهرهای مذکور برای آن شده است و تاریخ دقیق اتمام فیلمبرداری آن مشخص نیست. تدوین «یتیم خانه‌ی ایران» بلافاصله پس از اتمام کامل فیلمبرداری‌اش انجام می شود.

به دلیل اینکه کاین فیلم قسمتی از تاریخ ایران که روس‌ها و انگلیس‌ها بر کشور نفوذ داشته‌اند را روایت میکند 5 بازیگر خارجی با نام‌های درایان طرافه، برت جان کورن، پادل  لسلی دونی و جان اوتول در آن ایفای نقش کرده‌اند.

گفته‌‌ها حکایت از آن دارد که در فیلم «یتیم خانه‌ی ایران» از جلوه‌های ویژه کامپیوتری با کیفیتی استفاده شده است.

گفتنی است عوامل و بازیگران فیلم "یتیم خانه‌ی ایران" درحال حاضر مشغول فیلمبرداری نیمه دوم این فیلم در شهرستانی میان تهران و کرج هستند.

ابوالقاسم طالبی نویسنده و کارگردان و محمدرضا تخت کشیان تهیه کنندگی این فیلم را عهده دارند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار