دبیر کمیته رفتینگ قایقرانی گفت: با نگاهی حمایتی اختلافات را کنار می‌گذاریم و به دور دست‌ها می‌اندیشیم.

کیانوش محرابی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: همزمان با مسابقات کشوری رفتینگ که در آینده برگزار خواهد شد، یک دوره داوری رفتینگ از 14 تا 17 اردیبهشت برای علاقه مندان این رشته انجام می‌شود که از هر استان سه نفر می‌توانند حضور پیدا کنند.

وی افزود: استان‌هایی که تا به حال اعلام آمادگی برای حضور در این رشته کرده‌اند، شامل خوزستان، کردستان، اصفهان، چهارمحال و بختیاری و تهران هستند و این اتفاق باعث خوشحالی است که این رشته نوپا طرفداران زیادی دارد. همچنین استان‌ البرز و خراسان رضوی هم علاقه مند به حضور در این مسابقات شده‌اند.

محرابی در خصوص ورزشکارانی که علاقه مند به حضور در مسابقات و دوره داوری به طور همزمان هستند، گفت: این برنامه موجب تداخل می‌شود، زیرا مسابقات کشوری رفتینگ و دوره‌ی داوری همزمان با هم برگزار می‌شود، به همین علت ورزشکاران نمی‌توانند در هر دو برنامه‌ی اجرایی حضور داشته باشند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: وظیفه ما نگاه عاقلانه به مسابقات است و از همه علاقه مندان این رشته دعوت به عمل آورده شده است.

دبیر کمیته رفتینگ قایقرادی در ادامه اظهار داشت: البته ترکیب بعضی از تیم‌ها هنوز بسته نشده است اما تا اواسط آینده ترکیب تیم مشخص خواهد شد.

وی تاکید داشت: شرایط خوبی را طی می‌کنیم و این جریان نشان دهنده افزایش علاقه مندان این ورزش است.

محرابی در ادامه تصریح کرد: ما با توجه به برنامه ریزی‌ها پیش خواهیم رفت و آینده این رشته را خوب می‌بینیم اما باید دست در دست همدیگر آینده این رشته را بسازیم، زیرا این رشته بدون ورزشکار یا کمیته رشد نخواهد کرد، به همین علت باید نگاه حمایتی داشته باشیم و اختلافات را کنار گذاشته و به دوردست این رشته نگاهی استوار بدوزیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: محرابی ، رفتینگ ، قایقرانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار