نيروهاي امنيتي يمن با کمک کمیته های مردمی مقر تيپ 35 زرهي تعز را باز پس گرفتند.

به گزارش شبکه تلویزیونی المسیره؛ نیروهای امنیتی یمن با کمک کمیته های مردمی پس از درگیریهای شدید توانستند کنترل کامل مقر تیپ 35 زرهی تعز را به دست گیرند. این درگیری ها به فرار شبه نظامیان حزب اصلاح و القاعده منجر شد. با این حال، حملات جنگنده های سعودی به این پادگان هم چنان ادامه دارد.


فضل النهاری، خبرنگار این شبکه تلویریونی، در گزارشی گفت: «این آخرین دژ نظامی ژنرال فراری علی محسن الاحمر و شبه نظامیان اصلاح در تعز بود که به کنترل ارتش و کمیته های مردمی در آمد.» وی تصریح کرد: «از شب گذشته تا بامداد امروز درگیریهای شدیدی بین ارتش با شبه نظامیان اصلاح به فرماندهی علی محسن الاحمر ادامه داشت. اما این درگیری ها در نهایت به فرار فرماندهان نظامی و شورشیان حزب اصلاح منجر شد.»

«عبدالوهاب الحسام،» یکی نیروهای ویژه امنیتی یمن، در این باره اعلام کرد: «اهالی استان تعز از این شورشیان رهایی یافتند بنابراین علت سقوط آنها همان ظلم شان بود زیرا آنها خانه های مردم و شهروندان را کورکورانه هدف قرار می دادند.»

وی افزود اظهار داشت این شبه نظامیان بین اهالی رعب و وحشت ایجاد کرده بودند و اموال مردم را به غارت می بردند و حتی مساجد از دست آنها در امان نبود.

خبرنگار این شبکه در ادامه این گزارش افزود: به محض باز پس گیری این پادگان امنیت آن به وسیله ارتش و نیروهای امنیتی برقرار شد، پست های ایست و بازرسی در اطراف آن برپا شد و راههای مواصلاتی به این منطقه که به وسیله شبه نظامیان اصلاح بسته شده بود، باز شد.
وی افزود: مغازه ها و فروشگاههایی که در این منطقه به علت نبود امنیت بسته شده بودند، نیز بازگشایی شد.

انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار