دانلود کنید: نرم افزار Internet Download Manager برای اندروید

همه ما کم و بیش از نرم افزار اینترنت دانلود منیجر استفاده کرده ایم و با کارایی آن کاملا آشنا هستیم. این بار IDM را برای گوشی‌های هوشمند شما آماده کرده‌ایم تا فایل‌های دانلود خود را از طریق گوشی اندرویدی خود انجام دهید. این نرم افزار تمامی امکانات را دارا می‌باشد.

به گزارش سرویس فضای مجازی باشگاه خبرنگاران؛ Internet Download Manager قدرتمندترین نرم افزار موجود در زمینه ی دانلود انواع فایل ها از فضای مجازی است. دانلود منیجر فایل مورد نظر را به چند قسمت تبدیل می کند و سبب می شود تا حدود زیادی سرعت دانلود افزایش یابد، اين نرم افزار با تمامی مرورگرها و تمامی سيستم عامل های موجود سازگاری كامل را دارد. شما می توانيد با نصب اين دانلود منيجر به راحتی از سايت های اینترنتی ویدئوهای آنلاین را دانلود کنید. از قابلیت های نرم افزار می توان به مواردی چون: ظاهر ساده و کاربر پسند، قابلیت ادامه ی دانلود فایل ها پس از قطع اینترنت، امکان دسته بندی هر فایل نسبت به فرمت آن، امکان قرار دادن اولویت و زمان بندی برای دانلود فایل ها و ... اشاره کرد.

دانلود کنید: نرم افزار Internet Download Manager برای اندروید

کمتر کسی پیدا می شود که اینترنت منیجر را نشناسد و با این برنامه کار نکرده باشد. گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران نرم افزار اینترنت دانلود منیجر را برای سیستم عامل اندروید آماده کرده است که کاربران می توانند به راحتی و حتی سرعت بالا فایل های خود را از طریق تلفن همراه خود دانلود کنند. این نرم افزار حتی اگر سرعت شما مناسب نباشد فایل های شما را با سرعت بالا دانلود می کند.

 • دانلود و مشخصات فایل

دانلود
 • رمز فایل فشرده: www.yjc.ir
 • حجم: 1.29 مگابایت
 • نسخه: 6.18.6
 • اجرا در: اندروید 2 و بالاتر
 • امتیاز: 



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
شهرام
۲۲:۰۲ ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴
این به درد هیچی نمیخوره...(از نظر من)
United States of America
محسن از سرابله
۱۹:۴۰ ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴
مرسی باشگاه خبرنگاران.خواهشا در مورد سرعت تحت پوشش قرار دادن 3جی تو شهرهای کشور یه گزارش تهیه کنید الان در استان ایلام فقط شهر ایلام داری 3جیه و 1ساله از این موضوع میگذره.بقیه شهرها هنوز اقدامی نشده و اینترنتی ک الان داریم استفاده میکنیم خیلی آزار دهندس. خواهشا پیگیری کنید.ممنونم
آخرین اخبار