انتخابات فدراسیون وزنه برداری در حالی برگزار می شود که وضعیت حسین رضا زاده هنوز مشخص نشده و طبق اولتیماتوم وزارت ورزش و جوانان امروز آخرین مهلت رضا زاده برای استعفاء از شورای شهر است.

وزارت ورزش یا رضا زاده، زور کدامیک بر دیگری می‌چربد؟به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در حالی که تمامی نامزدهای انتخاباتی وزنه برداری برنامه‌های خود را شرح می‌دهند و آماده حضور در انتخابات می‌شوند حسین رضا زاده هنوز هم وضعیت مبهمی‌ دارد و برای شرکت در مجمع انتخاباتی بر سر دوراهی قرار دارد، وزارت ورزش هم بر نظر خود پا برجا است که رضا زاده در روز انتخابات باید نامه استعفایش از شورای شهر را در دست داشته باشد و رضا زاده هم به صراحت اعلام کرده که به هیچ وجهه از شورای شهر استعفاء نمی‌دهد و قصد دارد تا هر دو شغل را همزمان اداره کند.
 
شهاب قاسمی دبیر فدراسیون وزنه برداری‌ در صحبت‌های اخیر خود اعلام کرده که در دعوت نامه‌های که ارائه داده‌ایم قید کردیم که حسین رضا زاده نباید دو شغله باشد و در صورت دو شغله بودن باید از شورای شهر انصراف بدهد تا بتواند در مجمع  انتخاباتی شرکت کند.
 
 یکی از نکته‌های جالب صحبت‌های قاسمی این است که شاید بزرگان در روز انتخابات اعلام نظر کنند و مشکل رضا زاده حل شود.
 
 حال باید دید با تمام هشدارهای وزارت ورزش و پافشاری رضا زاده برای حضور در انتخابات در روز مقرر قدرت کدام یک از دو طرف ماجرا بر دیگری غلبه می‌کند!
 
با تمام این تفاسیر اهالی ورزش منتظرند تا نتیجه این همه حواشی پیرامون انتخابات وزنه برداری را روشن شود.
 
شایان ذکر است: مجمع انتخاباتی فدراسیون وزنه برداری دوشنبه هفتم اردیبهشت با حضور سرپرستان هیات استان‌ها، نماینده مربیان، نماینده ورزشکاران، نماینده داوران ، سجادی ریاست مجمع و ... برگزار می‌شود.

انتهای پیام /
برچسب ها: تیم ، بازی ، وزنه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار