بنیاد کلینتون اذعان کرد در اظهارنامه مالیاتی خود مرتکب خطا شده است.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از  خبرگزاری فرانسه، بنیاد کلینتون -- که به «بیل کلینتون»، رئیس جمهور پیشین آمریکا و همسرش «هیلاری کلینتون» وزیر امور خارجه پیشین این کشور تعلق دارد-- به وجود خطاهایی در اظهارنامه مالیاتی خود اذعان کرد. 

بر اساس این گزارش، روزنامه نیویورک تایمز به متن کتابی دست یافته است که «Clinton Cash» نام داشته و تلاش می‌کند کلینتون‌ها را به ثروت اندوزی شخصی متهم کند. 

 نویسنده این کتاب، به ویژه از بیل کلینتون انتقاد کرده و اظهار می‌کند هنگامی که هیلاری وزیر امور خارجه دولت اوباما بود، همسرش در خارج از کشور سخنرانی کرده و از این محل دستمزدهای خوبی به جیب زده است. 

همچنین در زمان تصدی هیلاری کلینتون بر وزارت امور خارجه آمریکا، برخی دولت‌ها و شرکت‌های خارجی که منافعی در واشینگتن داشتند، کمکهای مالی در اختیار بنیاد کلینتون قرار دادند. 

به دنبال درج این مطلب در پایگاه اینترنتی نیویورک تایمز، مورا پالی -- مدیر بنیاد کلینتون -- روز یکشنبه اذعان کرد این موسسه با در آمیختن کمک‌های دریافتی از دولت‌ها و دیگر منابع مالی، در تنظیم اظهارنامه مالیاتی مرتکب اشتباه شده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار