در صفحات اجتماعی امروز روزنامه‌های کشور موضوع‌های ردپای 11 زن و مرد در شبکه سرقت و کلاهبرداری پیامکی در دام پلیس، پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرنگار دنیای ارتباطات باشگاه خبرنگاران روزنامه ایران، شرق، همشهری، هفت صبح، جام جم، کیهان در صفحات اجتماعی امروز خود به مطالبی همچون بیش از دو آزمایش سرانه سالانه هر ایرانی، پرسه‌های خطرناک در شب‌های پایتخت، عذرخواهی برنامه ریزی شده وزیر کشور از نمایندگان و... اشاره کردند که در ادامه نگاه کوتاه به آن خواهیم داشت.

روزنامه ایران:

افزایش آسیب‌ها و معضلات اجتماعی و جرایم در جامعه امروز از مهمترین دغدغه‌های مسئولان و شهروندان است، به طوریکه این روزها با انواع سرقت به سبک‌های مختلف در جامعه مواجه هستیم.

از سرقت‌های اینترنتی، سرقت‌های فضای مجازی و شبکه اجتماعی تا زورگیری‌ها و اخازی‌هایی که هرکدام به سبک‌های مختلف، مستقیم یا غیر مستقیم قربانی‌های خود را دارند.

روزنامه ایران در صفحه اجتماعی امروز خود به موضوع ردپای یازده زن و مرد در شبکه سرقت، می‌پردازد.

در این گزارش آمده است؛ گردانندگان سه باند حرفه‌ای سرقت یا باج گیری در مشهد، یازده زن و مرد بودند که دستگیر شدند.

در ادامه نیز موضوع‌های جزئیات سرقت یازده زن و مرد در مشهد، طراحی نقشه جعل عنوان و یا باج گیری در مشهد، دریافت وجه از قربانیان به دست سارقان با ادعای انجام کارهای اداری بدون نوبت و حل کارهای آن‌ها با پارتی بازی، دستگیری سارقان دارای سوابق کیفری در تهران و قائم شهر و... بررسی می‌شود.

همچنین روزنامه ایران در صفحه اجتماعی امروز خود به موضوع‌های پرسه‌های خطرناک در شب‌های پایتخت، دو قصاص در جنایت بوستان و دزدی اینترنتی از حساب زن صاحب خانه و کلاه برداری پیامکی در دام پلیس، می‌پردازد.

*پرسه‌های خطرناک در شب‌های پایتخت

روزنامه ایران در خصوص پرسه‌های خطرناک در شب‌های پایتخت آورده است؛ پرسه‌های شبانه یک زن و دو مرد در خیابان‌های غرب پایتخت بوی خطر می‌داد، این باند تبهکار ابتدا به کمین مسافرکش‌ها می‌نشستند سپس مسافران را به دام می‌کشاندند.

در ادامه موضوع پرسه خطرناک در شب‌های پایتخت، صفحه اجتماعی حوادث و شک روزنامه ایران بررسی می‌شود.

*دو قصاص در جنایت بوستان معلم شهر قدس

روزنامه ایران درباره دو قصاص در جنایت بوستان معلم شهر قدس آورده است؛ دو پسر جوان که در بوستان معلم شهر قدس سر قرار رفتند و بچه‌ محلشان را به قتل رساندند، در لیست اعدام قرار گرفتند.

ماجرا از این قرار است که ساعت 21 سی‌ام شهریور ماه سال 91 رهگذران هنگام عبور از کنار بوستان معلم شهر قدس متوجه قتل جوانی شدند و بلافاصله پلیس را در جریان قرار دادند. با پیگیری‌های تیم‌های جنایی، عاملان این قتل شناسایی و حکم قصاص آن‌ها صادر شد.

در ادامه نیز موضوع‌ دو قصاص در جنایت بوستان معلم شهر قدس در صفحه اجتماعی حوادث و شوک روزنامه ایران بررسی می‌شود.

*دزدی اینترنتی از حساب زن صاحب خانه

روزنامه ایران در خصوص دزدی اینترنتی از حساب زن صاحب خانه آورده است؛ یک زن که پنهانی از حساب صاحب خانه‌اش سرقت کرده بود، دستگیر شد. در پی شکایت زنی مبنی بر سرقت از حساب بانکی‌اش، موضوع در دستور کار پلیس فتای استان مازندران قرار گرفت.

در ادامه موضوع دزدی اینترنتی از حساب زن صاحب خانه در صفحه اجتماعی حوادث و شوک روزنامه ایران بررسی می‌شود.

*کلاهبرداری پیامکی در دام پلیس

روزنامه درباره کلاهبرداری پیامکی در دام پلیس آورده است؛ شخصی در کازرون با ارسال پیامکی با عنوان برنده شدن در قرعه کشی با ترفندی خاص توانسته بود طعمه خود را فریب داده و بیش از 57 میلیون ریال از حساب وی سرقت کند.

پس از انجام تحقیقات پلیس کازرون، سارق شناسایی و دستگیر شد.

در ادامه موضوع کلاهبرداری پیامکی در دام پلیس در صفحات اجتماعی حوادث و شوک روزنامه ایران بررسی می‌شود.

روزنامه جام جم

*بدنامی پالم به صادرات رسید

روزنامه جام جم در صفحه اجتماعی امروز خود به موضوع بد نامی پالم به صادرات رسید می‌پردازد.

در این گزارش آمده است؛ عراق، ماست تولید شده در کشور ایران را به دلیل وجود پالم مرجوع کرد. این خبر در کنار صدمات که به صادرات کشور می‌زند، سبب نگرانی دوبار شهروندان نسبت به سلامت محصولات لبنی تولید داخل نیز خواهد شد.

در ادامه نیز بررسی موضوع‌های مرجوع شدن ماست تولید شده ایران در عراق، تاثیر ماجرای مرجوع شدن ماست تولید شده ایران در عراق در صادرات ایران، لزوم تجدید نظر بر حوزه صادرات، پیشگیری از تکرار ماجرای مرجوع شدن ماست تولید شده ایران در عراق و.. صورت می‌گیرد.

همچنین روزنامه جام جم در صفحه اجتماعی امروز خود به موضوع‌های دستگیر شدن پزشک قلابی در غرب استان تهران، بیش از دو آزمایش سرانه سالانه هر ایرانی، خرده روایت‌های یک مسافرکش و تفاهم نامه همکاری میان شبکه سلامت و شهرداری تهران، می‌پردازد.

*دستگیر شدن پزشک قلابی در غرب استان تهران

روزنامه جام در این باره آورده است؛ پس از کسب اطلاعاتی در خصوص پزشک قلابی در غرب استان تهران، با آغاز بررسی‌های پلیس و تایید خبر و تحقیقات از اهالی ساکنان درمانگاه، مشخص شد که متهم خود را به عنوان پزشک عمومی معرفی کرده و با اجاره کردن درمانگاه به طبابت و ویزیت بیماران می‌پرداخت.

در ادامه نیز موضوع‌ دستگیر شدن پزشک قلابی در غرب استان تهران در صفحه اجتماعی حوادث روزنامه جام جم بررسی می‌شود.

*بیش از دو آزمایش سرانه سالانه هر ایرانی

روزنامه جام جم در خصوص موضوع دو آزمایش سرانه سالانه هر ایرانی آورده است؛ این روزها بسیاری از پزشکان بدون گرفتن شرح کامل از بیمار بلافاصله او را به خدمات پاراکلینیکی ارجاع می‌دهند یا دارو و حتی گاهی عمل جراحی غیر ضروری را به بیمار تحمیل می‌کند. این اتفاقی است که در اقصی نقاط کشور راجع شده است.

در ادامه موضوع بیش از دو آزمایش سرانه سالانه هر ایرانی در صفحه اجتماعی روزنامه جام جم بررسی می‌شود.

روزنامه شرق

*وزیر کشور توپ پول کثیف را به زمین رسانه‌ها انداخت

روزنامه شرق در صفحه اجتماعی امروز خود به موضوع وزیر کشور توپ پول کثیف را به زمین رسانه‌ها انداخت، می‌پردازد.

در این روزنامه آمده است؛ توپ سرگردان پول کثیف بالاخره از دیوار کوتاه رسانه‌ها گذشت و توی زمین آن‌ها افتاد. وزیر کشور با درخواست نمایندگان برای ارائه آمار شفاف از ورود پول‌های کثیف در انتخابات راهی مجلس شده و این بار روایت جدیدی را ارائه می‌دهد.

در نیز بررسی موضوع‌های درخواست نمایندگان مجلس از وزیر کشور برای شفاف سازی موضوع پول‌های کثیف در کشور، منکر شدن وزیر کشور در خصوص پول‌های کثیف و اتهام بر رسانه‌ با عنوان شایعه سازی و... صورت می‌گیرد.

روزنامه همشهری

*پیشرفت شهر در گرو ارتقای فرهنگ زندگی و ترافیک

افزایش ترافیک، آلایندگی محیط زیست و افزایش آسیب‌ها و معضلات اجتماعی از مهمترین دغدغه‌های شهروندان و مسئولان شهر تهران است.

این روزها مسئولان شهرداری تهران با انجام برنامه ریزی‌ها و اقدامات اجرایی سعی در رفع این معضلات دارند.

روزنامه همشهری در صفحه اجتماعی امروز خود به موضوع پیشرفت شهر در گرو ارتقای فرهنگ زندگی و ترافیک می‌پردازد.

در این گزارش آمده است؛ ارتقای فرهنگ زندگی و ترافیک در پایتخت یک ضرورت است، به طوریکه در شرایط کنونی مسئولان شهر تهران با مشکل اداره شهر و بخش‌های مرتبط با ارتقای فرهنگ زندگی در شهر تهران مواجه شده‌اند.

در ادامه نیز موضوع‌های ارتقای فرهنگ زندگی و ترافیک در شهر تهران، توسعه زیر ساخت‌های شهری، ارائه راهکارهای مناسب برای کاهش آلودگی هوا، لزوم توجه ویژه به حوزه فرهنگی و اجتماعی و... بررسی می‌شود.

همچنین روزنامه همشهری در صفحه اجتماعی امروز خود به موضوع‌های مجلس پیگیر شهرداری از دولت و مصوبه شورا برای نرخ جدید خدمات بهشت زهرا، می‌پردازد.

*مجلس پیگیری مطالبات شهرداری از دولت

در روزنامه همشهری در خصوص موضوع مجلس پیگیری مطالبات شهرداری از دولت آمده است؛ شهرداری تهران روز یکشنبه 6 اردیبهشت 94 به مجلس شورای اسلامی رفت تا علاوه بر ارائه گزارشی در رابطه با مسائل مختلف شهر تهران از جمله حمل و نقل و ترافیک، ساخت و ساز و تراکم، طرح IT شهرداری و طرح جامع و تفصیلی با نمایندگان مجلس در خصوص مسائلی مانند مطالبات شهرداری از دولت و مدیریت یکپارچه شهری نیز صحبت کند.

در ادامه نیز موضوع مجلس پیگیر مطالبات شهرداری از دولت در صفحه اجتماعی روزنامه همشهری بررسی می‌شود.

*مصوبه شورا برای نرخ جدید خدمات بهشت زهرا

روزنامه همشهری در خصوص مصوبه شورا برای نرخ جدید خدمات بهشت زهرا آورده است؛ بر اساس اصلاحیه لایحه ساماندهی در مصوبه شورای اسلامی شهر نه تنها هیچگونه افزایش قیمتی برای قبور بهشت زهرا در نظر گرفته نشده، بلکه در برخی موارد کاهش بها نیز صورت گرفته است.

در ادامه موضوع مصوبه شورا برای نرخ جدید خدمات بهشت زهرا در صفحه اجتماعی روزنامه همشهری بررسی می‌شود.

روزنامه کیهان

*انتظار از نیروی انتظامی قاطعیت در کنار عدالت و مروت

روزنامه کیهان در صفحه اجتماعی امروز خود به موضوع تایید مقام معظم رهبری در خصوص انتظار از نیروی انتظامی قاطعیت در کنار عدالت و مروت می‌پردازد.

در این روزنامه آمده است؛ حضرت آیت الله عظمی خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح دیروز (یکشنبه) 6 اردیبهشت 94 در دیدار با شرکت کنندگان در همایش فرماندهان، مدیران و روسای عقیدتی و سیاسی نیروی انتظامی بیان کردند: اهمیت ایجاد و استقرار امنیت به عنوان ماموریت اصلی نیروی انتظامی نشان دهنده اهمیت سازمان نیروی انتظامی است.

در ادامه موضوع انتظار از نیروی انتظامی، قاطعیت در کنار عدالت و مروت بررسی می‌شود.

انتهای پیام/


برچسب ها: اا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار