عضو شورای اسلامی شهر تهران از برگزاری جلسه غیر علنی امروز صبح اعضای شورای شهر با شهردار تهران خبر داد.

ابوالفضل قناعتی عضو شورای اسلامی شهر تهران در گفت‌و‌گو با خبرنگار شهری باشگاه خبرنگاران با اشاره به برگزاری جلسه غیر علنی امروز صبح (دوشنبه) اعضای شورای شهر تهران با حضور شهردار تهران اظهار کرد: به پیشنهاد اعضای شورای شهر مقرر شد جلسه‌ای غیر علنی بدون حضور رسانه‌ها و خبرنگاران در تالار شورا برگزار شود تا اعضا بتوانند روی برخی موضوعاتی که در صحن علنی شورا فرصت کافی برای طرح و بررسی بیشتر وجود ندارد، انتقادات و پیشنهادات خود را مطرح کنند.

وی تاکید کرد: جلسه امروز برای رسیدگی به موضوعی خاص تشکیل نشده و موضوعات جلسه فردی است و به طور قانونمند دستور جلسه خاص از سوی هیات رئیسه شورای شهر مطرح نشده است.

عضو شورای شهر با اشاره به توهین یکی از مدیران شهرداری تهران به اعضای شورای شهر گفت: طی تماسی که بنده از شخص ایشان داشتم، این مسئول اظهار کردند که منظور من از صحبت‌هایی که کردم، عضو شورا نبوده و تعدادی از رسانه‌ها و سایت‌ها قصد بزرگ کردن موضوع را دارند اما با این وجود این موضوع در کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر بررسی و در صورت تایید مطلب، اعضای شورا خواستار عزل این مدیر از شهردار تهران هستند.

قناعتی در پایان افزود: اعضای شورای شهر وکیل و منتخب مردم هستند و نباید مدیران شهری نسبت به اظهار نظرهایی که اعضای شورا در صحن مطرح می‌کنند، واکنش تندی از خود نشان دهند.

انتهای پیام/

برچسب ها: اا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار