ملی پوش وزنه برداری ایران گفت: انتخابات ریاست فدراسیون فضای خوبی داشت و حضور وزیر ورزش اهمیت این مجمع انتخاباتی را بیشتر و پر رنگ‌ تر کرد.

سلیمی: حضور وزیر ورزش فضای انتخابات را پر رنگ ‌تر کرد/ مرادی را سختی در پیش داردبهداد سلیمی، در حاشیه انتخابات فدراسیون وزنه‌برداری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: انتخابات فدراسیون بدون مشکل و با خوبی برگزار شد و همچنین حضور وزیر ورزش نشان داد که وزارت ورزش حساسیت ویژه‌ای نسبت به وزنه‌برداری دارد.

وی با اشاره به توقعات و خواسته‌های وزنه‌برداران از علی مرادی گفت: اکنون زود است که خواسته‌ای از مرادی داشته باشیم زیرا هنوز در ابتدای راه قرار دارد و برای عملی کردن برنامه‌هایش به زمان احتیاج دارد اما به هر‌حال انتظارات ما از مرادی زیاد است زیرا کم و کاستی‌های وزنه برداری در این چند سال اخیر زیاد بوده و راه سختی در پیش دارد.

سلیمی ادامه داد: علی مرادی کسی است که چندین سال در فدراسیون ایران فعالیت کرده و مدتی هم در دبیر کل کنفدراسیون آسیا بوده، مدیر قوی و با تجربه‌ای است و به نظر من می‌تواند عملکرد خوبی داشته باشد.

قهرمان بازی‌های آسیایی اینچئون در پایان در خصوص برنامه‌های خود برای رقابت‌های جهانی و المپیک ریو خاطر نشان کرد: اردوهامون سه هفته‌ای می‌شود برای رقابت‌های جهانی‌ آغاز شده و هدف من کسب سهمیه المپیک است و امیدوارم بتوانم نتایج درخشانی کسب کنم، با به دست آوردن مدال طلای رقابت‌های جهانی و المپیک افتخاری برای دیدن ایران به ارمغان بیاوریم.

انتهای پیام/

برچسب ها: المپیک ، ایران ، نتایج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار