رییس کمیته محیط زیست شورای اسلامی شهر تهران گفت: واگذاری بوستان پردیسان به شهرداری تهران زیر نظارت دولت و سازمان محیط زیست در سال 92 تصویب شد که 50 میلیارد تومان اعتبار نیز از طرف شورای شهر تهران به این بوستان تخصیص داده شد.

 محمد حقانی ، رییس کمیته محیط زیست شورای اسلامی شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهری باشگاه خبرنگاران با اشاره به تعویق واگذاری بوستان پردیسان از دولت به شهرداری تهران اظهار کرد: در سال 92 مصوبه واگذاری بوستان پردیسان از دولت به شهرداری تهران به تصویب شورای شهر رسید همچنین در سال 93، 50 میلیارد تومان بودجه برای بازپیرایی این پارک در ردیف اعتبارات قرار گرفت. 

وی افزود: واگذاری بوستان پردیسان در شرایط حفظ مدیریت از طرف دولت و زیر نظر سازمان محیط زیست تصویب شد اما با گذشت حدودا 2 سال هنوز عملیاتی نشده، این در صورتی است که در حال حاضر نیز شورای شهر تهران پیگیر مسئله است تا جایی که به رئیس جمهور نامه‌ای مبنی بر واگذاری بوستان پردیسان ارسال شده است.
 
حقانی گفت: مصوبه واگذاری این بوستان از طرف سازمان محیط زیست، شورای اسلامی شهر تهران و شهرداری مورد بررسی است، البته شهرداری تهران در حال انجام اقدامات لازم برای تحقق مسئله مورد نظر است. 

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار