در راستای کمپین آسمان آبی و زمین پاک؛

22 هزار خانوار تحت آموزش چهره به چهره قرار گرفته‌اند

معاون خدمات شهری و محیط‌ زیست شهرداری منطقه 11 در راستای کمپین آسمان آبی و زمین پاک بیش از 22 هزار خانوار تحت آموزش چهره به چهره قرار گرفته‌اند.

امیرحسین عساری، معاون خدمات شهری و محیط‌ زیست شهرداری منطقه 11 در گفت‌وگو با خبرنگار شهری باشگاه خبرنگاران با اشاره به فرا رسیدن هفته زمین پاک اظهار کرد: به مناسبت هفته زمین پاک برنامه‌های اجرایی برای رسیدن آسمان آبی، زمین پاک مد نظر گرفته شده است.

وی در ادامه افزود: اصولی‌ترین اقدام برای حمایت و حفاظت از زمین، آگاه‌سازی شهروندان با ضرورت حفظ محیط‌ زیست و اهمیت تفکیک پسماند از مبدأ و آموزش جداسازی زباله‌های خشک و تر است. 

عساری در ادامه تصریح کرد: در همین راستا آموزش‌های لازم به شهروندان، دانش‌آموزان، اصناف، خانواده‌های ساکن در محلات 17 گانه سطح منطقه انجام می‌دهند.

معاون خدمات شهری و محیط‌ زست شهرداری منطقه11 با اشاره به اینکه طی سال گذشته 22 هزار و 350 خانواده تحت آموزش چهره به چهره قرار گرفتند، در پایان گفت: 4 هزار و 500 باب واحد، 55 واحد تجاری، 155 مهد کودک، 35 مرکز بهداشت و درمانی، 400 مسجد و 12 مرکز فرهنگی و هنری و ورزشی آموزش چهره به چهره دیده‌اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار