مدیر عامل باشگاه استقلال گفت: باشگاه استقلال هیچ تصمیمی برای تغییر سرمربی ندارد و به طور حتم قلعه‌نویی در فصل آینده نیز هدایت آبی پوشان را بر عهده دارد.

افشارزاده، در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در خصوص از دست دادند شانس قهرمانی استقلال اظهار داشت: متاسفانه بازیکنان نتوانستند در بازی‌های گذشته و عملکرد موفقی داشته باشند و این یکی از خاصیت‌های فوتبال است. 

وی درباره مساله همکاری قلعه‌نویی با استقلال در فصل آینده عنوان کرد: قلعه‌نویی همچنان در تیم استقلال حضور دارد وی سابقه مربیگری زیادی در جمع آبی پوشان دارد و به طور حتم سرمربی فصل آینده استقلال خواهد ماند. 

افشارزاده تصریح کرد: طبق معمول امورات باشگاه در حال رسیدگی است و با توجه به واگذاری سرخابی‌ها بحث اصلی این روزها در باشگاه استقلال به همین موضوع ارتباط پیدا می‌کند. بدون شک خصوصی سازی در مشکلات بوجود آمده برای تیم استقلال بی تاثیر نبوده است.

وی افزود: این بحث باعث ریزش حامی مالی و کاهش علاقه بازیکنان شده و مشکلات اخیر را به ارمغان  آورده است.

مدیر عامل باشگاه استقلال بیان کرد: با توجه به اینکه هنوز 3 بازی تا پایان فصل باقی مانده بنابر این جدایی یک از بازیکنان قمی نخواهد بود.
قلعه‌نویی همچنان سرمربی آبی پوشان باقی خواهد ماند. 

انتهای پیام/  

برچسب ها: قلعه ویی ، استقلال ، مربی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رحیمی
۱۸:۲۳ ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴
اقای افشارزاده هم خودت هم قلعه نوعی تا بیشتر از این استقلال را نابود نکردید از این تیم تشریفتونو ببرید تاریخ مصرفتون تمام شده اقای گودرزی وزیر محترم ورزش لطفا استقلال را نجات دهید
آخرین اخبار